Ministar Bajs na Vijeću HTZ-a: Na berlinski sajam idemo s dopunskim mjerama za pred i posezonu

Slika /arhiva/110304-htzmint5w.jpg

Iako smo mjere udruženih tržišnih aktivnosti predstavili još u studenom prošle godine na turističkom sajmu WTM u Londonu, a u veljači ove godine već potpisali i ugovore s partnerima, smatramo da to nije dovoljno. Naime, situacija na međunarodnom turističkom tržištu kontinuirano se mijenja i jedino je uz brzu reakciju i kvalitetnu prilagodbu moguće konkurirati na tržištu, rekao je ministar turizma Damir Bajs na izvanrednoj, 20. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Stoga su Ministarstvo turizma i HTZ, u dogovoru sa strukovnim udrugama u turizmu, danas predstavili set dopunskih mjera koje će omogućiti da zrakoplovne kompanije i organizatoru putovanja popune pred i posezonu u Hrvatskoj. Ukupna vrijednost ovih dopunskih aktivnosti, koje će sljedećeg tjedna biti predstavljene na turističkom sajmu ITB u Berlinu, iznosi 7,5 milijuna kuna. Rok za prijave na javni poziv je 31. ožujka ove godine. Na sajmu u Berlinu, inače ključnom mjestu kada je riječ o pokazateljima trendova za ovu turističku godinu, ministar će se susresti s predstavnicima vodećih međunarodnih zrakoplovnih kompanija i organizatorima putovanja. Osim toga, u sajamskim brošurama već je rezerviran prostor za promociju hrvatske turističke ponude.

Iako smo mjere udruženih tržišnih aktivnosti predstavili još u studenom prošle godine na turističkom sajmu WTM u Londonu, a u veljači ove godine već potpisali i ugovore s partnerima, smatramo da to nije dovoljno. Naime, situacija na međunarodnom turističkom tržištu kontinuirano se mijenja i jedino je uz brzu reakciju i kvalitetnu prilagodbu moguće konkurirati na tržištu, rekao je ministar turizma Damir Bajs na izvanrednoj, 20. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Stoga su Ministarstvo turizma i HTZ, u dogovoru sa strukovnim udrugama u turizmu, danas predstavili set dopunskih mjera koje će omogućiti da zrakoplovne kompanije i organizatoru putovanja popune pred i posezonu u Hrvatskoj. Mjere se odnose na oglašavanje HTZ-a sa zračnim prijevoznicima koji ostvare posebne charter letove za našu zemlju u pred i posezoni. Uz spomenuto, odnose se i na organizatore putovanja koji u tom razdoblju za Hrvatsku imaju programe s organiziranim zračnim, autobusnim ili željezničkim prijevozom. Ukupna vrijednost ovih dopunskih aktivnosti, koje će sljedećeg tjedna biti predstavljene na turističkom sajmu ITB u Berlinu, iznosi 7,5 milijuna kuna. Rok za prijave na javni poziv je 31. ožujka ove godine.

Na sajmu u Berlinu, inače ključnom mjestu kada je riječ o pokazateljima trendova za ovu turističku godinu, ministar će se susresti s predstavnicima vodećih međunarodnih zrakoplovnih kompanija i organizatorima putovanja. Osim toga, u sajamskim brošurama već je rezerviran prostor za promociju hrvatske turističke ponude.

Govoreći o stanju na tržištu, ministar je podsjetio kako prvi charter letovi za Egipat kreću već 15. ožujka i to po iznimno niskim cijenama. Iz tog je razloga, naglasio je, izuzetno važno brzo reagirati te se na sajmu u Berlinu pokušati još snažnije izboriti za dolazak gostiju u pred i posezoni. Iako booking zasad pokazuje dobar trend, ministar upozorava da je glavna utakmica tek pred nama te da u njoj ne treba očekivati da će nam išta biti poklonjeno.

Uvođenje dopunskih mjera pozdravili su i predstavnici privatnog turističkog sektora, među kojima i predsjednik Kamping udruženja Hrvatske, Veljko Ostojić. Reakciju Ministarstva turizma na situaciju na tržištu ocijenio je promptnom i kvalitetnom te dobrom naznakom za sezonu. Trenutno stanje booking-a, kada je riječ o kampovima, ocijenio je dobrim i rekao kako se zasad nalazi na 30 posto od ukupnog godišnjeg očekivanja. Iako je još prerano za govoriti o ishodu turističke godine, uvjeren je da će mjere postići željene učinke.

Na tržištu postoji dio gostiju koji se još uvijek nije odlučio kamo će putovati. Takvi će gosti zasigurno krenuti prema onima koji budu najaktivniji, smatra predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba. Zadovoljan uvođenjem dodatnih mjera, podsjetio je da će o uspješnosti turističke godine ovisiti uspjeh svih mjeseci, a ne samo srpnja i kolovoza. Sezona bi, zahvaljujući pravovremenoj i kvalitetnoj pripremi, mogla biti uspješna smatraju i predsjednik Udruge nezavisnih putničkih agenata Hrvatske Zlatko Kukec i predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske Kristian Šustar.

Na sjednici Vijeća bili su, između ostalih, prisutni i državni tajnik za turizam Branko Grgić, direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić i ravnateljica Uprave za sustav turističkih zajednica u Ministarstvu turizma Andrea Petrov.



Pisane vijesti