Međunarodno priznanje za rebranding destinacije Poreč

Slika /arhiva/140303-Porec_Jumbo.jpg

Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu.

Podsjetimo, natječaj za vizualni identitet TZ-a Poreč zaključen je u prosincu 2012. godine odabirom rješenja Sonde: You Complete Us /Ti nas upotpunjuješ, od strane šestočlanog žirija, nakon čega počinje njegova postepena implementacija, a koja će uskoro kulminirati izdavanjem nove imidž brošure destinacije, predviđene za kraj ožujka 2014.

REBRAND je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brandova “prije” i “poslije” njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve branda, a vodeći pritom računa o trenutnim okolnostima.

Rebrand priznanje dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su:  “The Wall Street Journal”, CNN, Bloomberg, kao i mnogi drugi mediji.

U žiriranju je sudjelovalo 10 članova, priznatih brand konzultanata iz međunarodnih kompanija. Više informacija o nagradi.
 



Pisane vijesti