- Objavljeno: 03.03.2014.
Međunarodno priznanje za rebranding destinacije Poreč
Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu.
Podsjetimo, natječaj za vizualni identitet TZ-a Poreč zaključen je u prosincu 2012. godine odabirom rješenja Sonde: You Complete Us /Ti nas upotpunjuješ, od strane šestočlanog žirija, nakon čega počinje njegova postepena implementacija, a koja će uskoro kulminirati izdavanjem nove imidž brošure destinacije, predviđene za kraj ožujka 2014.
REBRAND je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brandova “prije” i “poslije” njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve branda, a vodeći pritom računa o trenutnim okolnostima.
Rebrand priznanje dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su: “The Wall Street Journal”, CNN, Bloomberg, kao i mnogi drugi mediji.
U žiriranju je sudjelovalo 10 članova, priznatih brand konzultanata iz međunarodnih kompanija. Više informacija o nagradi.