Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva „Chefs' Stage“, 19. i 20. ožujka

Slika /AA_2018_b-fotke/logos/ChefStage_pelegrini.jpg
U organizaciji konobe Pelegrini i njezina vlasnika Rudija Štefana, nedavno označene Michelinovom zvjezdicom te uz potporu Grada Šibenika, danas i sutra održava se međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva „Chefs' Stage“ koji će okupiti regionalne lidere u gastronomiji i ugostiteljstvu koji će u prijateljskoj atmosferi potaknuti zajedničku kreativnost, istraživanje i razmjenu znanja i iskustava. 

Misija organizatora je povezati sudionike gastronomske i ugostiteljske scene i kreirati patformu koja povezuje regionalne lidere te potaknuti razmjenu iskustava i znanja te podržati održivi razvoj ugostiteljstva i turizma definiranjem lokalnog gastronomskog nasljeđa.

Upravo zbog toga puno je truda uloženo u dovođenje vrhunskih internacionalnih chefova te svjetskih opinion makera i novinara koji pišu o gastronomiji.

Tijekom dva kongresna dana „Chefs' Stage“, na programu je niz masterclassova, koje će održati 20-ak međunarodnih gostujućih chefova te panel rasprava s temama: 
  • SWOT ANALYSIS OF REGIONAL GASTRONOMY
  • SERVICE
  • CROATIAN FOOD/INGREDIENTS
  • CREATING A TOURIST DESTINATION
  • LOCATION ZERO CUISINE
  • EDUCATION – creating a career path in hospitality
  • SMALL PRODUCERS
  • LAWS & REGULATIONS
  • CREATING LUXURY 
Vizija Chefs’ Stage je postati gastronomska pozornica kojoj je glavna tema regionalna gastronomija, a glavni cilj pokazati da je ona vrijedna svjetske pažnje te osnivanje fondacije 'Budi Foodie' koja će brinuti o edukaciji mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu te usmjeravati ih na školovanje.
 
Također, cilj je okupljati sve sudionike regionalne ugostiteljske scene: chefove, restoratere, hotelijere, profesionalce u industriji, proizvođače, dobavljače, goste, novinare, opinon makere, kao i :
  • stvarati prijateljsku atmosferu koja će poticati zajedničku kreativnost i istraživanje;
  • poticati kulinarsku znatiželju i razmjenu znanja i iskustva;
  • sustavno povećavati mrežu „mali proizvođač – restoran“;
  • povezati regionalnu gastronomsku zajednicu te svjesno zajedničkim snagama planirati buduće pravce regionalne gastronomije, prepoznavati trendove te nalaziti načine kako ih uspješno implementirati u lokalne kuhinje;
  • njegovati kulinarski talent i ukazati na ljepotu rada s ljudima u ugostiteljstvu;
  • definirati lokalna gastronomska nasljeđa kao početnu točku nadogradnje lokalne kuhinje;
  • artikulirati aktualne probleme profesije te predlagati rješenja;
  • konstruktivno kritizirati zakonske okvire kako bi kreirali konkurentan turistički proizvod;
  • naglašavati važnost održivog razvoja ugostiteljstva i turizma.


Konoba Pelegrini
 

Najave