Mali Lošinj s 9 posto više noćenje ulazi u ljetni dio sezone

Slika /arhiva/mlosinj-logotip.jpg

Na Malom Lošinju u prvih je pet mjeseci ostvareno 9 posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, što je dobar uvod u lipanj i ljetnu sezonu koja bi kao i jesen te cijela godina prema najavama mogla turistički biti bolja od lanjske, za oko 3 posto više noćenja, doznaje se od direktorice malološinjske Turističke zajednice Đurđice Šimičić.

Porastu noćenja mogle bi pridonijeti i brojne manifestacije te novi smještajni objekti koje ovo ljeto otvara tvrtka Jadranka hoteli, kao i novi sadržaji u kampovima, poput Aquaparka u kampu Čikat, te dodatno povećanje kvalitete privatnog smještaja na čemu se na Lošinju sustavno radi zadnjih nekoliko godina, kaže Šimičić.

"Buking je za sezonu dobar, situacija na turističkim tržištima za nas je manje-više stabilna, a posebno nas veseli povećanje broja noćenja Nijemaca te veliko, gotovo dvostruko povećanje noćenja turista iz Velike Britanije u svibnju", kaže Šimičić koja ističe kako su porasti rezultat rada na tržištima i proizvodu te da ima još prostora za napredak.

Jedna od manifestacija kojom nastoje privući turiste je i ovog tjedna otvoren Festival aromaterapije Apsyrtides posvećen aloi veri koji se istodobno do kraja lipnja održava na Lošinju i Cresu u suradnji gradova Malog Lošinja i Cresa te njihovih turističkih zajednica, što je primjer predsezonske suradnje u sklopu PPS destinacije Cresko-lošinjski arhipelag od koje oba otoka dosta očekuju.

"Festivale ne radimo samo zbog turista i edukacije o važnosti zaštite i pravilnog korištenja aloa vere koja odlično uspijeva na Lošinju, nego i kako bi u to uključili domaće poduzetnike, obrtnike, poljoprivrednike i općenito potaknuli lokalno gospodarstvo na razvoj i plasman nekih novih proizvoda jer bez relativno ekonomski uspješnog i zadovoljnog stanovništva nema ni uspješnog turizma", naglašava Šimičić.

Slijedom takvog koncepta u festival se na Lošinju uključilo više od 35 objekata koji u svom poslovanju i inače promoviraju aromaterapiju, kao i brojni proizvođači eteričnih ulja i drugih proizvoda od ljekovitih i aromatičnih biljaka te brojni hoteli, obiteljski i druge vrste smještaja s određenim pogodnostima za goste.

"Festival aromaterapije je relativno mlad, održavamo ga od 2013., ove godine se širi i na Cres, i svake godine je sve više i izlagača, i posjetitelja, te vjerujemo da će vrijeme pokazati da smo na dobrom putu što se tiče te vrste ponude koja je dio našeg brenda i Lošinja kao otoka vitalnosti", poručuje Šimičić.

I to se, kao i cijeli brend i promo strategija turističkog Lošinja temelji na njegovom jedinstvenom prirodnom okruženju kojeg osim izuzetne čistoće mora i zraka karakterizira blaga klima, biljni pokrov sa više od tisuću biljnih vrsta, od kojih je 230 ljekovitih. (Hina) 



Pisane vijesti