- Objavljeno: 28.09.2012.
Mali Lošinj obilježio Svjetski dan turizma
Turistička zajednica grada Malog Lošinja već tradicionalno obilježila je Svjetski dan turizma dodjelom nagrada turističkim objektima i pojedincima za doprinos razvoju turizma lošinjskog arhipelaga.
Svečanost je održana 27. rujna 2012 na terasi hotela Apoksiomen, a nagrade je uručio gradonačelnik Malog Lošinja i predsjednik TZ Gari Cappelli.
Priznanja i kamene ploče za okućnice s natpisom „Lošinjski cvijet 2012“ - Najljepše uređenoj okućnici. Odabrani su slijedeći vrtovi i okućnice:
- Karmen Stuparić, Veli Lošinj,
- Ana i Antonio Letić, Veli Lošinj,
- Ljiljana Čović, Mali Lošinj,
- Mirko Popov, Mali Lošinj,
- Marina Kajkara, Mali Lošinj,
- Kata Kovažik, Mali Lošinj,
- Niko Đuzel, Mali Lošinj,
- Nedjeljko Klincov, Ćunski,
- Obitelj Vukajlović, Ćunski, Kalica, Osor.
Čovjek – ključ uspjeha u turizmu
Akcija „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu” usmjerena je na podizanje razine gostoljubivosti i stvaranje klime dobrodošlice u destinaciji. Cilj ove akcije jest naglasiti važnost pojedinaca koji sudjeluju u stvaranju slike o Lošinju, a samim time i o Hrvatskoj kao o kvalitetnom izboru odredišta za stvaranje divnih sjećanja.
Djelatnici godine su:
- Djelatnik prodaje i marketinga u turizmu ŽAN DAPČEVIĆ, direktor Sansego d.o.o.,
- Recepcijski djelatnik KRISTINA KRSTINIĆ, djelatnik na recepciji hotela Aurora,
- Djelatnik hotelskog domaćinstva MARICA TUKERIĆ, djelatnik u hotelu Aurora,
- Kuhar BOGDAN GRUBELIĆ, šef kuhinje u guest house Helios,
- Konobar, DINKA VRTODUŠIĆ, šef sale hotela Alhambra,
- Prodavač DUŠANKA VUČKOVIĆ, prodavačica u marketu Zagazinjine,
- Djelatnik u zračnom prijevozu NIKOLA BANIĆ, pilot Zračnog pristaništa u Malom Lošinju.
Tajni gost na Lošinju – mjerenje kvalitete usluge
Turistička zajednice grada Malog Lošinja s agencijom Heraklea d.o.o, provela je mjerenje kvalitete usluga na razini lošinjskog otočja. Tajni gost na Lošinju predstavlja inovativan koncept mjerenja kvalitete usluga u svrhu njezina poboljšanja, koji su TZG Malog Lošinja i Heraklea razvili po uzoru na svjetske trendove.
Iako je ostvareni rezultat od 83 % (od mogućih 100 %) iznad razine hrvatskog prosjeka, uvijek postoje područja za unapređenje, čijim uvođenjem se može postići još veća konkurentska prednost.
I druga godina mjerenja kvalitete usluge metodom tajnih gostiju na Lošinju pokazala je ljubaznost i pristupačnost djelatnika, identificirana je proaktivnost u nuđenju dodatnih usluga i proizvoda, kvalitetnija komunikacija s gostom u cilju pronalaženja modela povećane potrošnje. Svečanom uručenju nagrada prisustvovale su dir. Heraklea-e gđa Sanja Gomuzak i voditeljica projekta Kristina Žilić.
Objekti u kojima su ostvareni najbolji rezultati kvalitete usluge su:
- Turistička agencija TURIST Veli Lošinj,
- Butiga SVI GUŠTI Nerezine,
- Radionica, izrada i prodaja suvenira – TEHKON,
- Hostel Veli Lošinj,
- Brod Krško – Aldo Šilovinac,
- Jadrolinija – poslovnica Mali Lošinj,
- Lošinjski muzej,
- Restoran Klub kapetana,
- Restoran Marina,
- Restoran Za kantuni,
- Restoran Televrin Nerezine,
- Restoran Veli Žal,
- TIC Mali Lošinj,
- Brod Devin,
- Sportski centar Čikat – Miljenko Makarun.
Gradonačelnik je uručio i poklon za dugogodišnjeg gosta otoka Lošinja Rudolfa Klopstega koji na naš otok dolazi preko 50 godina.