M. Matešić: Za dobru promociju u Brazilu u povodu SP-a potreban angažman svih institucija

Slika /arhiva/merimatesic_b.jpg

Činjenica što će hrvatska nogometna reprezentacija s brazilskom otvoriti Svjetsko nogometno prvenstvo iduće godine u Brazilu nemjerljiva je promocija Hrvatske jer će izravne prijenose utakmica pratiti više od tri milijarde gledatelja iz više od 190 zemalja, a kako bi maksimalno iskoristili sve mogućnosti za promociju koje takvo događanje pruža potreban je zajednički angažman svih institucija koje rade na predstavljanju i pozicioniranju Hrvatske u svijetu. Ističe to za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić naglašavajući i da važnost brazilskog tržišta za hrvatski turizma kontinuirano raste što je potvrdilo i veliko zanimanje postojećih i potencijalnih brazilskih turističkih partnera na nedavno održanim poslovnim radionicama HTZ-a u Sao Paulu i Rio de Janeiru. Ukupno je na te dvije radionice bilo oko 250 brazilskih turističkih subjekata koji su potvrdili zanimanje za Hrvatskom, a Matešić vjeruje kako se to zanimanje s obzirom na nogomet može još povećati.

Činjenica što će hrvatska nogometna reprezentacija s brazilskom otvoriti Svjetsko nogometno prvenstvo iduće godine u Brazilu nemjerljiva je promocija Hrvatske jer će izravne prijenose utakmica pratiti više od tri milijarde gledatelja iz više od 190 zemalja, a kako bi maksimalno iskoristili sve mogućnosti za promociju koje takvo događanje pruža potreban je zajednički angažman svih institucija koje rade na predstavljanju i pozicioniranju Hrvatske u svijetu.

Ističe to za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić naglašavajući i da važnost brazilskog tržišta za hrvatski turizma kontinuirano raste što je potvrdilo i veliko zanimanje postojećih i potencijalnih brazilskih turističkih partnera na nedavno održanim poslovnim radionicama HTZ-a u Sao Paulu i Rio de Janeiru.

Ukupno je na te dvije radionice bilo oko 250 brazilskih turističkih subjekata koji su potvrdili zanimanje za Hrvatskom, a Matešić vjeruje kako se to zanimanje s obzirom na nogomet može još povećati.

S te strane, a i s obzirom da je Brazil jedno od brže rastućih turističkih tržišta za europski i svjetski turizam, realno je i u idućim godinama očekivati porast broja turista iz te zemlje.

U prvih 11 mjeseci ove godine brazilskih turista je u Hrvatsku došlo nešto više od 55 tisuća ili 77 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a njihovih 121,4 tisuće noćenja porast je od 63 posto.

Matešić napominje i da će se buduća promocija u Brazilu, kao i na ostalim svjetskim tržištima, odvijati u skladu s programom rada za 2014. koji se priprema. (Hina)

 



Pisane vijesti