- Objavljeno: 19.04.2018.
Konferencija 'Digitalni marketing i tehnologije u turizmu', 19. i 20. travnja
Internet Adria, konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama u cijelosti posvećena turističkom sektoru, održat će se u Opatiji 19. i 20. travnja u organizaciji časopisa Turizam info.
Konferencija je namijenjena hotelijerima, turističkim agentima, turističkim zajednicama i DMO-ima koji žele što kvalitetnije i intenzivnije koristiti moderne tehnologije i marketinške kanale za promociju prema sve mlađem i propulzivnijem tržištu, koje upravo takvim kanalima najviše vjeruje.
Tijekom dva dana konferencije priznati stručnjaci iz Hrvatske i Europe govorit će o društvenim mrežama, blogovima i bloggerima i kako oni mogu pomoći u promociji, Google Analyticsu, internetskim prijevarama, booking portalima, načinu online komunikacije, te svemu onome što danas čini osnove marketinga u turizmu.
Cilj je na jednom mjestu predstaviti tehnologije i ukazati na smjer u kojem kreću trendovi, radi lakše odluke o korištenju digitalnih alata u svrhu što efikasnije promocije i komunikacije prema gostu.
Konferencija je zamišljena kao interaktivni događaj, različita predavanja održavaju se u tri dvorane, a tu je i izlagački dio na kojemu će se predstaviti vodeći dobavljači u segmentu tehnologije i opreme.
Najave
Konferencija je namijenjena hotelijerima, turističkim agentima, turističkim zajednicama i DMO-ima koji žele što kvalitetnije i intenzivnije koristiti moderne tehnologije i marketinške kanale za promociju prema sve mlađem i propulzivnijem tržištu, koje upravo takvim kanalima najviše vjeruje.
Tijekom dva dana konferencije priznati stručnjaci iz Hrvatske i Europe govorit će o društvenim mrežama, blogovima i bloggerima i kako oni mogu pomoći u promociji, Google Analyticsu, internetskim prijevarama, booking portalima, načinu online komunikacije, te svemu onome što danas čini osnove marketinga u turizmu.
Cilj je na jednom mjestu predstaviti tehnologije i ukazati na smjer u kojem kreću trendovi, radi lakše odluke o korištenju digitalnih alata u svrhu što efikasnije promocije i komunikacije prema gostu.
Konferencija je zamišljena kao interaktivni događaj, različita predavanja održavaju se u tri dvorane, a tu je i izlagački dio na kojemu će se predstaviti vodeći dobavljači u segmentu tehnologije i opreme.