ITB Berlin: adriatica.net Grupa s novostima u ponudi i poslovanju

Slika /arhiva/ITB-logo4c.jpg

Turistička grupacija adriatica.net predstavila je danas u Berlinu u sklopu svjetske turističke burze ITB svoj novi online booking sistem goadriatica.com kao novu platformu za plasman proizvoda namijenjenu isključivo poslovnim partnerima te nove proizvode kojima pod nazivom "Šest priča iz Hrvatske“ segmentiraju ponudu s ciljem što većeg doživljaja turista u Hrvatskoj.

Ističući kako je novi buking sistem distribucijski alat za partnere u destinaciji i globalno, predsjednik Uprave adriatica.net Grupe Ivan Gadže kazao je kako je sada u tom sistemu 300 hotela u Hrvatskoj, većinom na Jadranu, kao i privatni smještaj, svjetionici, transferi, izleti i drugi sadržaji u destinaciji te letovi i osiguranje. Time se Grupa više nego prije i odredila prema destinacijskom menadžmentu u Hrvatskoj, a do kraja ove godine u taj sustav planiraju staviti i ponudu u Sloveniji i Crnoj Gori.

U tu tehnološku inovaciju, kao i uvođenje SAP-ovog IT poslovnog sustava za unapređenje poslovnih procesa, dosta su investirali u zadnjih godinu dana, a očekuju da im to u budućnosti donese veće prihode.

Zanimanja za to ima među touroperatorima i drugim partnerima kojima su na 20 tisuća adresa uputili dopise u 18 zemalja svijeta u kojima posluju.

Za financijsku situaciju Grupe Gadže je kazao da se stabilizirala na čemu su također dosta radili, dok od ove turističke godine slijedom boljeg bukinga za predsezonu i sezonu očekuju povećanja i prihoda i broja putnika kojih je lani bilo oko 600 tisuća. Većinom su to bili stranci, a najveći porast imali su i sada bilježe s britanskog, skandinavskog i ruskog tržišta.

Prošlu su godinu završili s ukupno 550 zaposlenih u svim zemljama gdje posluju, od kojih je većina u Hrvatskoj, a ove godine od 1. travnja do kraja listopada planiraju sezonski zaposliti 150 ljudi. (Hina)



Pisane vijesti