Ilok na prvom virtualnom sajmu turizma u Kini u društvu velikih europskih gradova i destinacija

Slika /AA_2018_b-fotke/vijesti/EDEN2CHINA.jpg

Sudjelovati na međunarodnom poslovnom skupu tisućama kilometara daleko, na drugom kontinentu, a ne napustiti vlastiti grad. Odraditi poslovne razgovore s partnerima, pronaći nove, prezentirati svoju ponudu i razgledati tuđu, sve bez ikakvog troška. Zasad, doduše, kao svojevrsni pilot projekt Europske komisije, ali netom završeni prvi virtualni turistički sajam ‘EU-Kina za kulturni turizam’ pokazao se kao pun pogodak. Turistička zajednica grada Iloka prihvatila je izazov i uspješno predstavila destinaciju u avatarskom stilu na Dalekom istoku. Tijekom dvodnevnog futurističko-turističkog eksperimenta, u sklopu godine turizma Kina-Europa 2018, u virtualnoj stvarnosti turistički su radnici, avatari, umreženi preko računala, pametnih telefona, VR naočala iz svojih europskih ureda izlagali na virtualnim štandovima, dogovarali suradjnu i odgovarali na pitanja posjetitelja.

„Fascinantno i vrlo korisno za malu destinaciju kao što je naš grad. Uvijek objeručke prihvatimo priliku za međunarodnu promociju koja ne zahtijeva novac nego angažman. A pogotovo to ne bi propustili kad se radi o tržištu velikog potencijala kakvo je kinesko. Pri tom, ovakav inovativni sajamski pristup bio je nešto  drugačije od svega dosad viđenog, vrlo uzbudljivo poslovno iskustvo. S jedne strane prisiljeni ste u hodu ovladavati najmodernijom tehnologijom i metodama komunikacije, a s druge strane je poslovni izazov kako iskoristiti sve što se nudi: od chata i direktne komunikacije, razmjene poslovnih kartica, pregledavanja, dijeljenja i uzimanje promo materijala, pretraživanja izlagača ili profila sudionika, do sudjelovanja u real time seminarima, prezentacijama i slično što je, ovaj prvi put, uspjelo samo najvještijima“, sažima prve dojmove direktor Turističke zajednice Iloka Ivica Miličević.

Mali je Ilok u velikoj Kini bio u virtualnom društvu velikih europskih gradova i destinacija koje su ovim projektom Europske unije ciljano prezentirale certificirane europske kulturne rute potencijalnim kineskim gostima.

„Ovo smo uspjeli zato što smo na tom polju od ranije bili aktivni. Ilok je, naime, član Danube competence centra s kojim smo radili na kreiranju 'Rute rimskih careva' i 'Dunavske vinske rute', koja ide od Crnog do Jadranskog mora i uključuje četiri države, a upravo je naš grad na njoj jedna od aktivnijih destinacija. Osim toga, na sajmu smo se predstavili i kroz EDEN štand, odnosno kao Europska destinacije izvrsnosti Vukovar-Vučedol-Ilok“, zaključio je direktor TZ Iloka Ivica Miličević.

Pisane vijesti