HUT pozdravlja nastavak Vladinih mjera za očuvanje radnih mjesta

Slika /AA_2018_b-fotke/2019 vijesti/190907-bd_selo.jpg

Hrvatska udruga turizma (HUT) pozdravlja nastavak Vladinih mjera za očuvanje radnih mjesta i izmjene koje kao kriterij uzimaju kumulativni pad prometa u drugom i trećem kvartalu, što je i najvažnija karika u lancu za zadržavanja radnih mjesta, ističe u srijedu direktor HUT-a Veljko Ostojić.

U novom broju biltena te udruge "Croatia Tourism & Travel", Ostojić naglašava kako je nastavkom Vladinih mjera za očuvanje radnih mjesta i izmjenama koje kao kriterij uzimaju kumulativni pad prometa u drugom i trećem kvartalu, uz stupnjevanje naknade zavisno od pada prometa do razine od 40 posto u odnosu na usporedivo razdoblje 2019., proširen i broj subjekata koji će koristiti potporu.
 
"To je ključ zadržavanja zaposlenika u turističkom sektoru. Od početka pandemije isticali smo kako je ova mjera najvažnija karika u u lancu zadržavanja radnih mjesta te time posredno i opstojnosti poduzeća. Stoga pozdravljamo odluku Vlade da je nastavi do kraja godine, uz vjeru da će biti produžena i do 1. travnja 2021., odnosno početka iduće turističke sezone", poručuje Ostojić.
 
Smatra i da je povratak turizma ključ oporavka hrvatskog gospodarstva te da je nužno izbjeći otpuštanja radnika, jer bi to negativno utjecalo na cjelokupni oporavak Hrvatske.
 
Osim toga, HUT u novom biltenu prenosi i novu analizu njemačkog auto kluba ADAC o putovanjima Nijemaca u ovoj godini, po kojoj se Hrvatska kao turistička destinacija 'na korak' približila Italiji kao najpopularnijem inozemnom turističkom odredištu u 2020., jer ju je odabralo 14,3 posto njemačkih turista, a Italiju njih 14,9 posto.
 
No, Hrvatska je prema toj analizi Italiju ove godine pretekla u kampingu, dok je Istra označena kao najpopularnija regija i za putovanje i za kamping Nijemaca, a i Dalmacija je 'skočila' s petog na drugo mjesto među popularnim regijama.
 
"Rezultati ovog istraživanja i ogroman pozitivan pomak Hrvatske te regija Istre i Dalmacije u očima njemačkih turista daju jasan pravac hrvatske turističke promocije i komunikacije za iduću godinu", smatra Ostojić.
 
Dodaje i kako su hrvatski kampovi u ADAC-ovoj analizi zabilježili i najveći rast kvalitete u Europi, među kojima istarski imaju i najveću prosječnu ocjenu 4,2 (od mogućih 5).
 
HUT, koji u članstvu ima najveće hotelijerske kuće u Hrvatskoj, u novom biltenu prenosi i informaciju da su europski hotelijeri i ugostitelji, putem svojih strukovnih i krovnih udruženja HOTREC, FoodDrinkEurope i FoodServiceEurope, uputili inicijativu institucijama EU-a za privremeno sniženje PDV-a.
 
Pritom uz ostalo ističu da bi privremeno sniženje stope PDV-a u ugostiteljskom sektoru ublažilo utjecaj krize covid-19, kao i da je to bitna i vrlo učinkovita mjera potpore u ovo doba, što se pokazalo na primjeru nekoliko država članica EU-a (Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Češka, Grčka) i drugih europskih zemalja (UK, Norveška) koje su već privremeno snizile tu stopu. (Hina)

Ostale vijesti