HTZ lansirala komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove

Slika /AAA_2020_ABC/b_logos/HTZ 2020_CroatiaLongDistanceLove.jpg

Hrvatska turistička zajednica osmislila je novi komunikacijski koncept, pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove s porukom „Welcome Croatia to your home“, za komunikaciju s višemilijunskim pratiteljima na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te online platformama.

„Ponekad zbog okolnosti izvan vaše kontrole, niste u mogućnosti biti sa svojim voljenima. Katkada se morate držati podalje ljudi, mjesta i stvari koje vas čine sretnima, koje vas ispunjavaju osjećajem zadovoljstva i ispune vam srce ljubavlju. Ljubav na daljinu nikada nije jednostavna, ali prava ljubav pobjeđuje sve. Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku“, navodi se u uvodnom tekstu novog komunikacijskog koncepta #CroatiaLongDistanceLove s porukom „Welcome Croatia to your home“ kojeg je Hrvatska turistička zajednica osmislila za komunikaciju s višemilijunskim pratiteljima na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te online platformama.

Koncept je osmišljen s ciljem „dovođenja“ Hrvatske u domove ljubiteljaputovanja diljem svijeta, kako onih koji su već posjetili našu zemlju, tako i onih koji će to tek učiniti.

„U ovim zahtjevnim i izazovnim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti svijeta. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznad prosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove pozivajući mnogobrojne posjetitelje na razgledavanje i dodatno upoznavanje Hrvatske iz svojih domova. U izradi smo iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju ćemo spremno plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši da zahvaljuje mnogobrojnim sportašima Domagoju Vidi, Tinu Jedvaju, Domagoju Duvnjaku, Marinu Čiliću, Dini Levačić, Mariju Hezonji, braći Fantela, braći Sinković, Tončiju Stipanoviću, Stipi Žuniću i Sari Kolak koji stalnim dijeljenjem objava HTZ-a na svojim društvenim mrežama sa svojim milijunskim auditorijem doprinose promociji i vidljivosti naše zemlje u svijetu.
 
U sklopu ovog komunikacijskog koncepta na svih 15 jezičnih varijanti iznimno posjećene mrežne stranice Croatia.hr kreirana je i posebna podstranica #CroatiaLongDistanceLove koja u vidu atraktivnih video materijala, prekrasnih fotografija i zanimljivih informacija sadrži ono najbolje od hrvatske turističke ponude. Tako brojni posjetitelji mogu uživati u virtualnoj šetnji Dubrovnikom, raftingu na Zrmanji te krstarenju na Kornatima, istražiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, pogledati kako se pripremaju tradicionalna hrvatska jela ili pića, otkriti lokacije snimanja popularnih svjetskih serija i filmova, pročitati zanimljive hrvatske legende i još mnogo toga. Hrvatska je u ovom trenutku, za brojne ljubitelje putovanja diljem svijeta, poput ljubavi na daljinu udaljena samo jednim klikom.
 
Dodajmo kako HTZ, u suradnji s uredima predstavništva, posebno na tržištima SAD-a, Kine, Velike Britanije i Italije provodi i određene B2B aktivnosti kroz organizaciju webinara, odnosno online edukacija namijenjenih brojnim zainteresiranim agentima i organizatorima putovanja.

TZ Splita videom #TogetherInSplit želi nadahnuti buduće turiste

Gotovo u isto vrijeme i TZ grada Splita objavila je na Facebooku (profil Visit Split) novi video #TogetherInSplit, kao uvod u širu istoimenu kampanju koju su kreirali djelatnici te TZ, na čelu s direktoricom Alijanom Vukšić.

"Videom želimo nadahnuti ljude, moguće i buduće turiste, da maštaju o trenutku kada će opet moći uživati u ljepotama Splita i njegove regije, a i poručujemo turistima da smo skupa, iako razdvojeni, što je i značenje imena Splita", kaže Vukšić, dodajući da tu kampanju planiraju od prvog dana ove krize.

Osim turistima, porukom zajedništva obraćaju se i svim turističkim djelatnicima Splita da se priključe kampanji te su i pozvali agencije, hotele, muzeje, turističke vodiče i druge kako bi zajedno povećali vidljivost Splita na društvenim mrežama i ostalim digitalnim kanalima, koji su, po ocjeni Vukšić, trenutno ključni.

"Činjenica je da su očekivanja od ove sezone u odnosu na rekordnu 2019. vrlo mala, kao i da je Institut za turizam procijenio da će se tržište stabilizirati tek krajem iduće godine te u skladu s time i usmjeravamo određene aktivnosti. Pratimo redovno i promjene na svim tržištima", kaže Vukšić, koja poručuje i da "ćemo svi snositi teret ove krize, pa tako i sustav TZ-ova ostaje bez prihoda, ali sigurna sam da ćemo zajedno prebroditi ovu situaciju uz pomoć svih mjera i vlade i lokalne vlasti odnosno Grada Splita". (HTZ/Hina)

Pisane vijesti