HTZ: Dodijeljeno gotovo 21 milijun kuna potpora za turističke programe kao rezultat četiri javna poziva

Slika /arhiva/270717_tv_htz.jpg

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 20. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su njegovi članovi usvojili odluke o dodjeli potpora HTZ-a za 2017. godinu u ukupnom iznosu od 20.765.000 kuna. Sjednicu je vodio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Gari Cappelli, koji je članove vijeća obavijestio o vrlo dobrim pokazateljima ove turističke godine. Ovo je ujedno i prva sjednica Turističkog vijeća na kojoj je sudjelovao novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je na ovu funkciju izabran jednoglasnom odlukom članova vijeća na 19. sjednici održanoj 5. srpnja ove godine.

„Iako je Hrvatska kao destinacija najviše prepoznatljiva po svojim prirodnim ljepotama i njihovom očuvanošću, svjesni smo da je potrebno puno više kako bi privukli još veći broj gostiju tijekom čitave godine. Stoga je iznimno važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku. Pomaci su itekako vidljivi, a potvrda toga je turistički promet u ovoj godini gdje smo ostvarili izvrsne rezultate u predsezoni, ali i tijekom srpnja. Upravo zato, važno je nastaviti poticati razvoj svih segmenata naših turističkih ponuda kao što su manifestacije, ali i stvaranje novih sadržaja na nerazvijenim područjima te unapređenje upravljanja destinacijama. Siguran sam da će kroz ove potpore naše destinacije postati još kvalitetnije, bogatije i u konačnici još konkurentnije“, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.

S ministrom se složio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je naglasio važnost financijskih potpora za turistički sektor.

„Financijske potpore Hrvatske turističke zajednice, ali i one Ministarstva turizma, predstavljaju važan segment daljnjeg razvoja turističkog sektora jer se tako osigurava stabilnost i konkurentnost, a potiču se i daljnja ulaganja svih ostalih subjekata. Također, ova sredstva predstavljaju ulaganje u kvalitetu ponude i sadržaja, odnosno u stvaranje motiva dolazaka i sam razvoj turizma na razini destinacija, koje su same kandidirale projekte u ksladu sa svojim strateškim smjernicama“, zaključio je direktor Staničić.

Potpore događanjima i programima destinacijskih menadžment kompanija u 2017. godini

Na Javni poziv za potpore događanjima u 2017. godini pristigle su ukupno 433 prijave, od kojih je u razmatranje uzeto 373 prijava, s obzirom da njih 60 nije zadovoljavalo uvjete javnog poziva. Financijsku potporu Hrvatske turističke zajednice ostvarilo je 215 prijavljenih programa podijeljenih u tri propisane mjere ovog javnog poziva u ukupnom iznosu od 11.500.000 kuna.

Tako je kroz mjeru 1 - potpore događanjima u PPS razdoblju na turistički nerazvijenim područjima - dodijeljeno 1.140.000 kuna, dok je kroz mjeru 2 - potpore nacionalnim i regionalnim događanjima - dodijeljeno ukupno 5.710.000,00 kuna. Iznos od 4.650.000 kuna dodijeljen je kroz mjeru 3 za TOP događanja.

Na javni poziv za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija u 2017. godini kandidirano je ukupno 76 programa, dok je u razmatranje uzeto 67 programa jer 9 programa nije odgovaralo uvjetima. Financijsku potporu ostvarila su 32 programa u ukupnom iznosu od 1.765.000 kuna.

Odobrene i potpore za turistički nerazvijena područja

Na javni poziv za potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima u 2017. godini pristiglo je ukupno 364 prijavljenih programa, a utvrđeno je da pojedine kandidature nisu u skladu s namjenama propisanima javnim pozivom. Financijsku potporu ostvarila su ukupno 223 programa u ukupnom iznosu od 4.500.000 kuna.

Na javni poziv za dodjelu potpora projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u 2017. godini kandidirano je ukupno 170 projekata, od kojih je u razmatranje uzeto 125 projekata. Odlukom Turističkog vijeća odobrena je potpora za 54 projekta u ukupnom iznosu od 3.000.000 kuna.

Sve odluke o dodjeli financijskih potpora bit će objavljene na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice.

Članovi Turističkog vijeća raspravljali su i o izvješćima predstavništava HTZ-a o održanim konzultacijama s partnerima u vezi provedbe strateških projekata u 2018. godini.

„Strateški cilj Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice je razviti i pozicionirati Hrvatsku kao aviodestinaciju i to posebice u razdobljima pred i posezone jer ćemo na taj način moći govoriti o potpunoj turističkoj godini, a ne samo o sezoni“, zaključio je ministar Cappelli.

Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini bit će objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku, a komunikaciju sa zainteresiranim partnerima preuzet će predstavništva Hrvatske turističke zajednice za svoja tržišta te Glavni ured HTZ-a za ostala.

Pisane vijesti