HTP Korčula otvorila plažu Port 9, investicija 2 milijuna kuna

Slika /AA_2018_b-fotke/gradovi/Zoran_Jelaca_Korcula- VelaLuka.jpg

Hotelsko-turističko poduzeće (HTP) Korčula u petak je otvorilo plažu Port 9 u blizini istoimenog resorta u Korčuli, što je njegova najveća ovosezonska investicija od 2 milijuna kuna i prva plaža u Korčuli koja je dobila županijsku koncesiju na deset godina. Riječ je o novouređenoj javnoj plaži s više od 1.600 metara četvornih šetnice, ambijentalnom rasvjetom, dizalom za osobe s invaliditetom, hortikulturnim uređenjem te VIP zonom, a dostupna je i gostima resorta Port 9, stanovnicima i drugim posjetiteljima Korčule.

Na svečanosti otvaranja plaže predstavnici uprave HTP Korčula naglasili su da su investicijom u uređenje plaže nastavili kontinuirani razvoj Korčule kao destinacije, podsjećajući da su u 2017. dovršili veliku investiciju od 75 milijuna kuna u resort Port 9 (novi naziv za nekadašnji hotel Bon Repos), koji je tada i otvoren.

Da su na dobrom putu, pokazuju im, kako su otkrili, i poslovni rezultati za prvih pet mjeseci ove godine, u kojima je HTP Korčula ostvarila 6,1 posto veće prihode nego u istom lanjskom razdoblju, a najviše gostiju dolazi im iz Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske i SAD-a.

"Korčula je aviodestinacija i zato pozdravljamo sve veći broj letova za zračnu luku Dubrovnik. Svaki direktan let puno nam znači, što potvrđuju i podaci o porastu broja turista iz prekooceanskih zemalja u našim objektima. Primjerice, ove godine imamo 22 posto više turista iz SAD-a nego lani, a povećan je postotak grupnih putovanja s Tajvana", istaknula je predsjednica uprave HTP Korčula Ivana Hatvalić Poljak.

Naglasila je i da su rezultatima u dosadašnjem dijelu ove godine izuzetno zadovoljni, pogotovo ako se uzmu u obzir vremenske (ne)prilike koje nisu bile naklonjene turističkim i ugostiteljskim djelatnicima, kao i da ih upravo kontinuirani rast potiče da ulažu u kvalitetu i sadržaje i u objektima HTP-a i u destinaciji.

Osim HTP-a i sama Korčula ove godine postiže uzlazne turističke rezultate, pa je tako u prvih pet mjeseci ostvarila 4,5 posto više dolazaka i 1,5 posto više noćenja turista nego u istom razdoblju prošle godine.

Na svečanosti otvaranja nove plaže predstavljena je i mapa Instagram lokacija, koja je postavljena u sklopu uređenja plaže na kojoj je označeno sedam lokacija unutar resorta Port 9 isključivo za fotografiranje, što je rijetkost u hrvatskim resortima.

(Hina)

Ostale vijesti