Hrvatska turistička zajednica objavila javne pozive za potpore događanjima i DMK u 2016. godini

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je javne pozive za programe bespovratnih potpora s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini te obogaćivanja ponude u pred i posezoni. Objavljeni su javni pozivi za program „Potpore događanjima", poziv za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK te dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija, a objavljen je i Program dodjele de minimis potpora za razvoj turističkog sektora koji je usvojen na prvoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je javne pozive za programe bespovratnih potpora s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini te obogaćivanja ponude u pred i posezoni.

Objavljeni su javni pozivi za program „Potpore događanjima", poziv za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK te dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija, a objavljen je i Program dodjele de minimis potpora za razvoj turističkog sektora koji je usvojen na prvoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.

Programom dodjele de minimis potpora za razvoj turističkog sektora u 2016. godini uređuju se uvjeti, kriteriji i način dodjele potpora male vrijednosti koje HTZ dodjeljuje poduzetnicima za sufinanciranje troškova. Naime, potpore prema ovom programu, Hrvatska turistička zajednica će dodjeljivati u skladu s uredbom Europske komisije (1407/13 od 18. 12. 2013.) o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU na de minimis potpore. HTZ je upravo na temelju ovog Programa raspisao spomenute javne pozive, a uskoro će biti raspisan i javni poziv za projekte turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima.

Predmet Javnog poziva za „Potpore događanjima" je dodjela bespovratnih novčanih sredstava za događanja na teritoriju Republike Hrvatske od međunarodnog, nacionalnog ili regionalnog značenja kao glavnog motiva dolaska turista u destinaciju, a koja doprinose ciljevima kao što su unapređenje turističkog proizvoda (ponude) pojedine destinacije i Hrvatske u cjelini, produljenje turističke sezone, povećanje turističkog prometa i jačanje snage brenda hrvatskog turizma. Potpore će se odobravati za organizaciju i realizaciju događanja prema programima: potpore događanjima na turistički nerazvijenim PPS područjima, potpore nacionalnim i regionalnim događanjima te potpore za TOP događanja. Javni poziv otvoren je do 30. svibnja 2016. godine.

Javni poziv za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK te dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija objavljen je s ciljem stvaranja poticajnog okruženja za uspješni razvoj nove ponude složenih turističkih proizvoda za turističko tržište posebnih interesa koji su preduvjet za poboljšanja konkurentske sposobnosti hrvatskog turizma, produženje sezone i tržišnu valorizaciju turističkih potencijala svih hrvatskih područja. Korisnicima ovih potpora bit će osigurana tehnička i savjetodavna podrška do kraja 2016. u vidu opće i specifične savjetodavne podrške u pitanjima pripreme i provedbe poslovnog plana i modela DMK te podrške u pitanjima razvoja novih složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa. Javni poziv otvoren je do 30. svibnja 2016. godine.

Javni pozivi objavljeni su na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice (HTZ).



Pisane vijesti