- Objavljeno: 31.10.2014.
Hrvatska turistička ponuda tradicionalno se predstavlja na sajmu WTM u Londonu
World Travel Market (WTM), jedna od najvažnijih turističkih burzi na svijetu, ove se godine u Londonu održava od 3. do 6. studenoga. Hrvatska turistička zajednica tradicionalno će, kao i svih dosadašnjih godina, na štandu veličine 200 m2 i uz 16 hrvatskih turističkih subjekata, predstaviti turističku ponudu s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda, nositelja projekta Hrvatska 365. ''Britansko tržište, osobito u kontekstu novog Strateškog marketinškog plana, iznimno nam je važno te ćemo na njega u narednome razdoblju usmjeriti svoje aktivnosti i jači fokus. Britanski gosti putuju tijekom cijele godine, a posebno ih zanimaju kultura, eno-gastronomija, festivali, aktivni turizam i touring, što je osobito važno ako se uzme u obzir da će projekt Hrvatska 365 aktivno ići i sljedećih nekoliko godina. Hrvatska, s bogatom ponudom kvalitetnih proizvoda, na samo dva sata leta od Londona, doista može očekivati znatan porast dolazaka i noćenja britanskih gostiju. Ovogodišnji WTM bit će prilika za rezimiranje dosadašnjih suradnji s partnerima, ali i mjesto dogovora za nove, jače suradnje, kao i predstavljanje brojnih hrvatskih turističkih noviteta'', naglasio je, pred odlazak u London, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Prvoga dana sajma, uz nazočnost i pozdravne govore ministra turizma Darka Lorencina i direktora Ratomira Ivičića, Hrvatska turistička zajednica održat će svoju tradicionalnu konferenciju za predstavnike domaćih i stranih medija.
World Travel Market (WTM), jedna od najvažnijih turističkih burzi na svijetu, ove se godine u Londonu održava od 3. do 6. studenoga. Hrvatska turistička zajednica tradicionalno će, kao i svih dosadašnjih godina, na štandu veličine 200 m2 i uz 16 hrvatskih turističkih subjekata, predstaviti turističku ponudu s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda, nositelja projekta Hrvatska 365.
''Britansko tržište, osobito u kontekstu novog Strateškog marketinškog plana, iznimno nam je važno te ćemo na njega u narednome razdoblju usmjeriti svoje aktivnosti i jači fokus. Britanski gosti putuju tijekom cijele godine, a posebno ih zanimaju kultura, eno-gastronomija, festivali, aktivni turizam i touring, što je osobito važno ako se uzme u obzir da će projekt Hrvatska 365 aktivno ići i sljedećih nekoliko godina. Hrvatska, s bogatom ponudom kvalitetnih proizvoda, na samo dva sata leta od Londona, doista može očekivati znatan porast dolazaka i noćenja britanskih gostiju. Ovogodišnji WTM bit će prilika za rezimiranje dosadašnjih suradnji s partnerima, ali i mjesto dogovora za nove, jače suradnje, kao i predstavljanje brojnih hrvatskih turističkih noviteta'', naglasio je, pred odlazak u London, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Prvoga dana sajma, uz nazočnost i pozdravne govore ministra turizma Darka Lorencina i direktora Ratomira Ivičića, Hrvatska turistička zajednica održat će svoju tradicionalnu konferenciju za predstavnike domaćih i stranih medija.
Tijekom četiri dana sajma hrvatskih turistički subjekti predstavit će novosti u svojim programima, a Hrvatska turistička zajednica objedinjenu ponudu hrvatskih regija s posebnim naglaskom na projekt Hrvatska 365, čije je predstavljanje početkom listopada u Londonu izazvalo veliki interes britanskih medija i partnera.
Kao i svake godine, na štandu HTZ-a održavat će se brojni sastanci s partnerima, među kojima valja spomenuti Orbitz Worldwide, Colette, Travel Channel, Spirit Slovenia, TUI, Jet2, ETC, Wayne's World Media Group, Thomas Cook, Monarch, ali i ostale hrvatske partnere na britanskome tržištu, a štand će, prvoga dana sajma, posjetiti i Taleb Rifai, glavni tajnik Svjetske turističke organizacije i sastati se s ministrom Lorencinom i direktorom Ivičićem.
World Travel Market, vodeći svjetski sajam turističke industrije s 30-godišnjom tradicijom, svake godine okuplja oko 50 tisuća turističkih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača i oko tri tisuće predstavnika medija iz cijelog svijeta.
U okviru sajma, na kojem se tradicionalno predstavlja niz aktualnosti i trendova iz područja turizma, svake se godine održava i stotinjak stručnih skupova i seminara, a tradicionalno će se održati i summit ministara i okrugli stol s temom ''Turizam i mega događanja''.