- Objavljeno: 01.04.2011.
Hrvatska proglašena ECTAA-inim odredištem godine
Hrvatski turizam ove godine brani svoju poziciju iz 2010. godine, kada je postigao dvostruko bolji uspjeh od svojih konkurenata na Sredozemlju. Iako smo proveli mjere iz Akcijskog plana hrvatskog turizma za ovu godinu, ali i niz dopunskih mjera, shvatili smo da to nije dovoljno. Stoga nam je jedna od dodatnih aktivnosti i današnje potpisivanje ugovora između Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora (ECTAA) - rekao je ministar turizma Damir Bajs prilikom potpisivanja ugovora, ujedno i velikog priznanja našoj zemlji kao odredištu. Ukupna vrijednost marketinške kampanje je 50 tisuća eura, a trajat će od 1. travnja ove do 31. ožujka 2012. godine. Uvjerena sam da će ovaj ugovor biti od velike važnosti za Hrvatsku i za organizatore putovanja koji u svojim aranžmanima prodaju Hrvatsku kao odredište, rekla je predsjednica ECTAA-e Irena Gueorguieva te dodala kako ECTAA objedinjuje 31 članicu, među kojima je i Hrvatska od 2000. godine. Također je istaknula kako će Hrvatska, kao preporučeno ECTAA-ino odredište, biti promovirana kroz 77 tisuća putničkih agencija u Europi, koliko ih je obuhvaćeno u ECTAA-i.
Hrvatski turizam ove godine brani svoju poziciju iz 2010. godine, kada je postigao dvostruko bolji uspjeh od svojih konkurenata na Sredozemlju. Iako smo proveli mjere iz Akcijskog plana hrvatskog turizma za ovu godinu, ali i niz dopunskih mjera, shvatili smo da to nije dovoljno. Stoga nam je jedna od dodatnih aktivnosti i današnje potpisivanje ugovora između Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora (ECTAA) - rekao je ministar turizma Damir Bajs prilikom potpisivanja ugovora, ujedno i velikog priznanja našoj zemlji kao odredištu.
Potpisivanjem ugovora o marketinškoj suradnji omogućena je još snažnija promocija hrvatskog turizma, zahvaljujući kojoj će Hrvatska još oštrije konkurirati svojim sredozemnim konkurentima. S obzirom da ECTAA proglašava Hrvatsku preporučenim odredištem za 2011./2012. godinu, brojni logotipi, banner-i i informacije o Hrvatskoj bit će istaknuti u svim ECTAA-inim pisanim i elektroničkim materijalima koji će se slati članovima udruge, kao i u svim priopćenjima za medije, izvještajima, prezentacijama te na Internet stranicama. S druge strane, i Hrvatska će u svojim materijalima isticati suradnju s ECTAA-om.
Ukupna vrijednost marketinške kampanje je 50 tisuća eura, a trajat će od 1. travnja ove do 31. ožujka 2012. godine.
Suradnja s ECTAA-om zapravo je nastavak partnerstva javnog i privatnog turističkog sektora koje je posebno izraženo kroz suradnju s putničkim agencijama, naglasio je ministar i podsjetio da ukupna vrijednost ugovora za udružene tržišne aktivnosti ove godine iznosi oko 20,2 milijuna eura, što je oko 1,4 milijuna eura više u odnosu na prošlu godinu.
U nastavku je rekao kako je prošle godine, u odnosu na 2009. godinu, u organiziranom prometu u Hrvatskoj zabilježeno ukupno šest posto više turističkih dolazaka i devet posto više organiziranih turističkih noćenja. Porast je istovremeno primijećen i kod domaćih turista pa je, primjerice, broj onih koji su organizirano otputovali na jednodnevni izlet u Hrvatskoj porastao za 3,2 posto, dok je ukupan broj organiziranih putovanja domaćih turista u Hrvatskoj porastao za 8,5 posto. Ministar je također naglasio kako je nakon niza mjeseci u veljači ove godine zabilježen porast broja domaćih turista, što posebno veseli, a u čiji se povratak ulažu veliki napori.
Uvjerena sam da će ovaj ugovor biti od velike važnosti za Hrvatsku i za organizatore putovanja koji u svojim aranžmanima prodaju Hrvatsku kao odredište, rekla je predsjednica ECTAA-e Irena Gueorguieva te dodala kako ECTAA objedinjuje 31 članicu, među kojima je i Hrvatska od 2000. godine. Također je istaknula kako će Hrvatska, kao preporučeno ECTAA-ino odredište, biti promovirana kroz 77 tisuća putničkih agencija u Europi, koliko ih je obuhvaćeno u ECTAA-i.
Da je ovo uistinu dobar način za još bolje pozicioniranje Hrvatske na sve konkurentnijem turističkom tržištu potvrdili su i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba i direktor UHPA-e Željko Trezner. Na konferenciji su, uz spomenute, bili prisutni i državni tajnik za turizam Branko Grgić i ravnateljica Uprave za sustav turističkih zajednica Andrea Petrov.