Hrvatska na naslovnici jubilarnog 200. izdanja Reisemagazina ADAC-a

Slika /1_A_fotke_vijesti/ADAC Reisemagazin_naslovnica.jpg

​Odlične vijesti za hrvatski turizam stižu iz Njemačke, najvažnijeg emitivnog tržišta s kojeg se u našoj zemlji ostvaruje najveći broj turističkih dolazaka i noćenja. Hrvatska krasi naslovnicu jubilarnog 200. izdanja ADAC Reisemagazina, jednog od najpopularnijih te drugog po redu najprodavanijih magazina specijaliziranih za putovanja na njemačkom tržištu. Riječ je o publikaciji koja se tiska u nakladi od 70.000 primjeraka i koja je, kako javljaju iz ADAC-a, u svom 200. izdanju već rasprodana pa dodatni primjerci idu u novi tisak.

„Ovo su odlične vijesti za Hrvatsku i promociju naše zemlje na važnom njemačkom tržištu. Osim što krasi naslovnicu, Hrvatska je dodatno predstavljena na čak 52 stranice magazina u sklopu kojih je naša zemlja istaknuta kao atraktivna cjelogodišnja destinacija pa će se tako brojni čitatelji imati priliku upoznati s ljepotama i raznolikostima hrvatskih destinacija. Poseban naglasak je stavljen na bogatstvo hrvatske povijesne i kulturne baštine, raznolikost eno-gastronomije i očuvanost prirode, odnosno na one segmente ponude za kojima njemački ljubitelji putovanja iskazuju najveći interes“, izjavila je Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu, istaknuvši zahvalnost na suradnji i prijateljstvu svim ambasadorima hrvatskog turizma predstavljenima u ovom jubilarnom izdanju.
 
Zadržavanju pozicije Hrvatske kao jedne od omiljenih inozemnih destinacija Nijemaca zasigurno će pomoći i posebno studijsko putovanje organizirano za 25 njemačkih agenata iz 18 regionalnih klubova ADAC-a, a koje je upravo u tijeku na području Srednje Dalmacije. U sklopu ovog putovanja sudionicima će biti predstavljena ponuda destinacija kao što su Split, otok Brač, Makarska i Trogir.
 
„Da je ADAC naš strateški partner dodatno potvrđuju odlični efekti svih dosad provedenih zajedničkih promotivnih aktivnosti, a koje su dale vrlo vidljive i mjerljive rezultate. Također, riječ je o udruženju kojem Nijemci izuzetno vjeruju i koje je često prva adresa za informacije potrebne za planiranje putovanja, što je posebice važno za Hrvatsku kao jednu od omiljenih auto destinacija njemačkih ljubitelja putovanja“, poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 
 
ADAC predstavlja najveći njemački i drugi na svijetu automobilistički klub koji broji više od 21 milijun članova i koji je sastavljen od 18 regionalnih klubova na cijelom njemačkom teritoriju s više od 150 poslovnica koje djeluju i kao turističke agencije.

Pisane vijesti