Hrvatska je izvrsno vikend turističko odredište

Slika /arhiva/w-130617-thebest1.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin i direktorica glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, sudjelovali su danas na okruglom stolu o temi „Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani“. Razgovaralo se o tome kako hrvatski građani provode vikende, gdje putuju, kako traže smještaj, koje su nam zemlje uzor u turizmu te po čemu se Hrvatska razlikuje od ostalih turističkih odredišta. Ministar Lorencin uvodno je napomenuo kako su dosadašnji rezultati turističkog prometa u prvih pet mjeseci vrlo dobri, s plusom od 7 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima, no kako treba biti oprezan i komentirati cjelokupnu predsezonu krajem lipnja. Također, naglasio je kako bi bio zadovoljan ponavljanjem fizičkih pokazatelja turističkog prometa od prošle godine u samoj špici turističke sezone. Gosti prve informacije o nekom odredištu traže putem interneta, komentirala je Meri Matešić te HTZ sve više pažnje posvećuje upravo tom obliku komunikacije, kao i društvenim mrežama. Osim toga, rekla je, Hrvatska turistička zajednica organizira niz promotivnih aktivnosti kako bi promovirala Hrvatsku kao atraktivnu turističku destinaciju.

Ministar turizma Darko Lorencin i direktorica glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, sudjelovali su danas na okruglom stolu o temi „Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani“. Razgovaralo se o tome kako hrvatski građani provode vikende, gdje putuju, kako traže smještaj, koje su nam zemlje uzor u turizmu te po čemu se Hrvatska razlikuje od ostalih turističkih odredišta. Ministar Lorencin uvodno je napomenuo kako su dosadašnji rezultati turističkog prometa u prvih pet mjeseci vrlo dobri, s plusom od 7 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima, no kako treba biti oprezan i komentirati cjelokupnu predsezonu krajem lipnja. Također, naglasio je kako bi bio zadovoljan ponavljanjem fizičkih pokazatelja turističkog prometa od prošle godine u samoj špici turističke sezone.

Gosti prve informacije o nekom odredištu traže putem interneta, komentirala je Meri Matešić te HTZ sve više pažnje posvećuje upravo tom obliku komunikacije, kao i društvenim mrežama. Osim toga, rekla je, Hrvatska turistička zajednica organizira niz promotivnih aktivnosti kako bi promovirala Hrvatsku kao atraktivnu turističku destinaciju. Ministar je dodao kako je Hrvatska atraktivna i za vikend odmore , jer se nalazi blizu svojih najvećih emitivnih tržišta te je pretežno auto destinacija. Naglasio je kako je Ministarstvo turizma u Strategiji razvoja turizma do 2020. godine odredilo 26 akcijskih planova kojima se stvaraju platforme za razvoj destinacija. Uz to, paralelno je pokrenut i proces izrade Strateškog marketinškog plana koji će biti inovativan i unaprijedit će komunikaciju  s tržištima.

Tatjana Rajković iz GFK predstavila je rezultate istraživanja koji se mogu pronaći na web stranicama Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani, gdje se nalaze i besplatne aplikacije bestCROATIA, autora Dražena Cvijetića, za iPhone i ANDROID uređaje.

 

 



Pisane vijesti