Hrvatska i slovenska turistička ponuda u Koreji

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), u suradnji s Turističkom zajednicom Slovenije (Turistična sveza Slovenije - TZS), od 29. svibnja do 1. lipnja, na sajmu KOTFA u korejskome gradu Seulu, po šesti će put predstaviti turističku ponudu destinacija, a pridružit će im se i Turistička zajednica grada Zagreba.

U zajedničkoj organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Turistične sveze Slovenije, održat će se poslovna radionica Sell Croatia, 29. svibnja u hotelu Koreana u Seulu, prije koje će se sudionicima obratiti počasni konzul Hrvatske In-Mo Yang, pomoćnica direktora GU HTZ-a za unapređenje prodaje i odnose s partnerima Renata Deželjin te predstavnica TZS-e u Tokiju Tina Kraker Chai.

Sudionicima će hrvatsku turističku ponudu predstaviti direktor predstavništva HTZ-a u Japanu Edouard Tripković Katayama, dok će slovensku ponudu predstaviti Tina Kraker Chai.

Hrvatski turistički subjekti, Amathus Travel, Nave d.o.o., Obzor putovanja i Turistička zajednica grada Zagreba, predstavit će se korejskim agentima i zainteresiranim partnerima.

Zanimanje za Hrvatsku s korejskoga tržišta, u posljednjih je nekoliko godina iznimno veliko, čemu u prilog govori ostvareni turistički promet u 2013. godini kada su turisti s korejskog tržišta zabilježili rast dolazaka od 46, odnosno 51 posto u noćenjima u odnosu na 2012. godinu. Pozitivan trend nastavljen je i u ovogodišnja prva četiri mjeseca, u kojima je ostvareno čak 419 posto više dolazaka, odnosno 373 posto više noćenja turista iz Koreje.

Najveći porast broja posjeta korejskih gostiju zabilježili su grad Zagreb, Ličko-senjska, Primorsko-goranska, Zadarska, Splitsko-dalmatinska te Dubrovačko-neretvanska županija. S terena i dalje dolaze informacije o rezervacijama iz Koreje, ali, za razliku od prošle godine, ovogodišnje rezervacije imaju i porast u broju noćenja. Najbolji primjer za to je grad Zagreb, gdje je lani većina Korejaca ostvarila jedno noćenje, dok su za ovu godinu zabilježene rezervacije za dva i više noćenja.

Pojačani interes s korejskog tržišta, započeo je 2012. godine kada je u Hrvatskoj sniman izrazito popularan reality show 'The Romantic in Croatia', koji su producirali kreatori prvog južnokorejskog realityja '2 Days & 1 Night', čime je romantična potraga grupe mladih Korejki i Korejaca za ljubavlju u više hrvatskih destinacija postala odlična reklama za hrvatski turizam. Nakon toga uslijedilo je snimanje serije 'Noonas over Flowers', istih producenata, u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom kao backpackeri. Serija je emitirana od kraja studenoga 2013. do siječnja 2014. godine i bila je najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji koji je znatno utjecao ne samo na opću popularizaciju Hrvatske i podizanje razine znanja o Hrvatskoj, već su se i turistički djelatnici u Koreji okrenuli Hrvatskoj puno više nego prije.



Pisane vijesti