Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. – Potpisan ugovor koji daje novu dimenziju nacionalnom turizmu

Slika /arhiva/191114_mlini1.jpg

Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. i Starwood Hotels & Resorts Worldwide potpisali su danas ugovor kojim je hotel Orlando postao dio jednog od najprestižnijih svjetskih hotelskih brandova. Hotel će od otvorenja koje će uslijediti uoči turističke sezone 2015. godine poslovati pod imenom Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Ugovor su potpisali Robert Koren, potpredsjednik Starwood-a za regiju EMEA i Kristian Šustar, predsjednik Uprave Hotela Dubrovačka rivijera d.d. Potpisivanju ugovora nazočio je i ministar turizma Darko Lorencin koji je istaknuo: „Hotelski smještaj i dalje je glavni nositelj investicijskog ciklusa u turizmu te čestitam još jednom Dubrovačkoj rivijeri na ovoj investiciji. Ime Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel još će više doprinijeti tržišnoj prepoznatljivosti te atraktivnosti i hotelske kuće, ali i cjelokupne destinacije. Hotelski smještaj danas čini svega 13 posto u ukupnim hotelskim kapacitetima, a jedan od glavnih ciljeva Strategije razvoja turizma je podizanje udjela hotelskog smještaja. Upravo stoga svaka je investicija u hotel visoke kategorije neizmjerno važna za povećanje konkurentnosti hrvatskog turističkog proizvoda.“

Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. i Starwood Hotels & Resorts Worldwide potpisali su danas ugovor kojim je hotel Orlando postao dio jednog od najprestižnijih svjetskih hotelskih brandova. Hotel će od otvorenja koje će uslijediti uoči turističke sezone 2015. godine poslovati pod imenom Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Ugovor su potpisali Robert Koren, potpredsjednik Starwood-a za regiju EMEA i Kristian Šustar, predsjednik Uprave Hotela Dubrovačka rivijera d.d.

Potpisivanju ugovora nazočio je i ministar turizma Darko Lorencin koji je istaknuo: „Hotelski smještaj i dalje je glavni nositelj investicijskog ciklusa u turizmu te čestitam još jednom Dubrovačkoj rivijeri na ovoj investiciji. Ime Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel još će više doprinijeti tržišnoj prepoznatljivosti te atraktivnosti i hotelske kuće, ali i cjelokupne destinacije. Hotelski smještaj danas čini svega 13 posto u ukupnim hotelskim kapacitetima, a jedan od glavnih ciljeva Strategije razvoja turizma je podizanje udjela hotelskog smještaja. Upravo stoga svaka je investicija u hotel visoke kategorije neizmjerno važna za povećanje konkurentnosti hrvatskog turističkog proizvoda.“

Anđelko Leko, predsjednik Uprave HUP-a Zagreb, prije potpisivanja ugovora je naglasio: „Upravo je ovaj partnerski odnos HUP-a Zagreb s jednom od najvećih svjetskih hotelskih kompanija znatno utjecao na razvoj hotelijerstva ne samo u gradu Zagrebu već i na nacionalnoj razini. Činjenica da nakon što smo krajem prošle godine obnovili ugovore za brandove Westin i Sheraton u Zagrebu, ovim ugovorom nastavljamo svoj odnos koji će u konačnici dugo trajati i koji potvrđuje čvrsto partnerstvo i dijeljenje vizije razvoja hotelijerstva HUP-Zagreb i Starwooda. Zajednički dijelimo načela najviše razine kvalitete u razvoju hotelijerstva i usmjerenosti na gosta, koji je kod nas uvijek na prvom mjestu.“

Uspješna suradnja između dvije kompanije koja traje gotovo 25 godina, započela je 1991. godine, kada je  HUP-ZAGREB  d.d. potpisao prvi ugovor o upravljanju s međunarodnom hotelijerskom korporacijom na području Republike Hrvatske za brand Sheraton, te je na taj način predstavio Starwood Hotels & Resorts Worldwide lokalnom tržištu. Globalna prepoznatljivost Starwood-ovih brandova, dodatno će doprinijeti pozicioniranju destinacije Dubrovnik rivijere na međunarodnom turističkom i poslovnom tržištu.

Anđelko Leko je istakao da je upravo prepoznatljivost Starwoodovih brandova, uz kontinuirani razvoj i stručnost kadrova HUP-a Zagreb između ostalog doprinijela činjenici da su hoteli HUP-a Zagreb danas središte gospodarskih, političkih i sportskih događanja Zagreba i Hrvatske. Ovi pozitivni učinci prenijet će se i na Sheraton Dubrovnik Riviera i ostale hotele u Mlinima i Srebrenom. Iskoristio je prigodu i pozvao sve nazočne na otvorenje Sheraton Dubrovnik Riviera Hotela u proljeće 2015. godine.

Radovi u Mlinima i Srebrenom su u punom jeku. Radi se o najvećoj investiciji u nacionalnom turizmu po dovršetku koje će društvo Hoteli Dubrovačka rivijera d.d. raspolagati sa više od 750 smještajnih jedinica i popratnim sadržajima. Program ulaganja je svojim sadržajem i razinom ponude koncipiran tako da odgovara modernim potrebama tržišta i svakako će doprinijeti razvoju destinacije u cijelosti.

Okosnica Programa ulaganja je upravo u hotel Orlando (uz hotele Astarea, novi hotel Mlini, vile i apartmane te niz popratnih sadržaja) u sklopu kojeg će se pozicionirati i najveći hotelski kongresni centar u Hrvatskoj (glavna dvorana za 1000 sudionika). Posebno je važno napomenuti da je program usmjeren na sanaciju tijekom Domovinskog rata oštećenih turističkih objekata koji su, s obzirom na lokaciju i stanje u kakvom se nalaze, negativno utjecali na imidž nacionalnog turizma u cijelosti.



Pisane vijesti