- Objavljeno: 02.08.2010.
GfK: Pad cijena i last minute ponuda potiče želju Nijemaca za putovanjima
Njemačke putničke agencije bilježe rast prodaje od 6 posto u odnosu na prošlu godinu zbog pada cijena na turističkom tržištu i sve veće 'last minute' povoljnije ponude što kod Nijemaca potiče želju za putovanjima, pokazala je analiza GfK o Nijemcima kao turistima u prvom dijelu tekuće sezone.
Takvu analizu GfK radi u sklopu svog tradicionalnog "GfK Tourism Distribution Panela", a podatke temelji na rezervacijama putovanja u oko 1.200 putničkih agencija u Njemačkoj i to do sredine srpnja.
Njemačke putničke agencije, prema analizi, najveći broj i porast rezervacija bilježe za mediteranska odredišta, i to za Tursku i Egipat koja su uz španjolske Baleare i Kanare te Italiju i SAD top odredišta.
U toj je grupi i Grčka, ali za tu zemlju, slično kao i za Portugal ove godine kod Nijemaca pada zanimanje, iako se tamo, slično kao i na Tajlandu, noćenje po osobi nudi i do 25 posto povoljnije nego lani.
Analiza je pokazala i da Nijemci, koji se odlučuju za 'last minute' povoljnije aranžmane, u prosjeku troše i trećinu manje nego ostali turisti iz te zemlje, a za dva dana je kraći i njihov boravak u odredištu.
Suprotno tome, njemački turisti ove godine plaćaju nešto višu cijenu nego lani za Egipat, Maldive i Hrvatsku, koje slično kao i Italija, Nizozemska, Francuska, Poljska te sama Njemačke ove godine bilježe poraste broja njemačkih turista.
Njemačke turističke agencije ukazuju i na dobre rezultate rezervacija za dolazeću zimsku sezonu, za što su do kraja lipnja već imale 7 postotni rast, pri čemu prevladavaju rezervacije za istočni Mediteran te daleka putovanja. (Hina)