GfK: Oduševljeni i zadovoljni turisti se ponovo vraćaju i preporučuju

Slika /arhiva/opatija-by-bd.jpg
Turisti koji su se tijekom boravka u nekoj destinaciji nečim u njoj istinski oduševili te bili zadovoljni većinom elemenata ponude vjerojatno će se u tu destinaciju ponovo vratiti i/ili ju preporučiti drugima, poruka je iz ovoljetnog istraživanja zagrebačkog GfK-Centra za istraživanje o zadovoljstvu turista destinacijom na primjeru Opatije.
 
Istraživanjem je u kolovozu ove godine ispitano 300 stranih i domaćih turista koji su bili bar na trodnevnom odmoru u plaćenom smještaju u Opatiji, a osim zadovoljstva elementima ponude željelo se saznati i kojim se aktivnostima najviše vole baviti na ljetnom odmoru.
 
Gotovo svi ili njih oko 95 posto pritom je navelo plivanje i odmaranje na plaži, dok su među drugim aktivnostima mlađi ispitanici od 30 godina još navodili noćni život, sport i rekreaciju, oni od 30 do 40 godina noćne izlaske u klubove, a stariji šetnje po prirodi i mjestu uz razgledavanje kulturnih znamenitosti i posjete manifestacijama.
 
Svima su ispitanicama pak među tri najomiljenije aktivnosti bili i uživanje u lokalnim jelima i pićima, a većina ih je, kako je pokazalo istraživanje, sveukupno bila vrlo zadovoljna boravkom u Opatiji. Pritom ih je trećina bila iznimno, a njih 51 posto umjereno zadovoljna, te bi ih isto toliko, polovina, Opatiju preporučila rodbini i prijateljima. Nešto više od četvrtine ispitanih kazalo je da će i sami opet doći.
 
Najviše ocjene 75 i 78 posto ispitanika dalo je za prirodne ljepote, čistoću mora i uređenost Opatije te za visoku razinu osobne sigurnosti i ljubaznost domaćina.
 
Slabije ocjene davali su pak za ponudu dodatnih sadržaja (kultura, sport, rekreacija), kao i za odnos vrijednosti/novca i kvalitete, smatrajući da je za zadržavanje sadašnjih cijena potrebno unaprijediti kvalitetu i spektar ponude. (Hina)
 

Pisane vijesti