- Objavljeno: 17.05.2012.
Eno gastro ponuda Kvarnera predstavljena u Ljubljani
Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, te City magazinom sudjelovala je u promociji novog izdanja City magazina i ekskluzivnog tematskog priloga Gourmet, i u toj prigodi jučer u Ljubljani održala prezentaciju s temom gastro i eno ponude Kvarnera. Naime, u prilogu Gourmet objavljen je oglas o turističkoj ponudi Kvarnera s temom gastronomije, pa je tako ova prezentacija svakako doprinijela promidžbi Kvarnera i naše zemlje na slovenskom tržištu.
Riječ je o zajedničkom projektu Predstavništva HTZ-a u Sloveniji i ljubljanske revije City magazine pod nazivom »Kuharska akademija« s temom „Diši po morju“, organiziranoj u kuharski opremljenom prostoru poslovne zgrade BSH Hišni aparati u Ljubljani.
Koncept prezentacije bio je osmišljen na način da kuhari kvarnerskih restorana pripremaju jela, pri čemu se uzvanici uključuju u samu pripremu hrane, a potom je i degustiraju uz vrbničku žlahtinu. Tako su sudionici kuharske akademije imali prilike „doživjeti“ Kvarner kroz tartar od brancina, šurlice sa škampima i divljim šparogama, rižot od crvenog radića i terana s čipsom od pancete, novu fritaju s kvarnerskim škampima, vrganjima, pršutom, tartufima, divljim šparogama te nadaleko poznatu vrbničku žlahtinu. Kvarnersku eno-gastronomsku ponudu prezentirali su poznati kuhari: Deniz Zembo iz vološćanskog restorana Le Mandrać, te Robert Kličković iz restorana Kukuriku iz Kastva. Sve su se kvarnerske delicije sljubile s odabranom ponudom vrbničke žlahtine koju je predstavio Ivan Juranić, vlasnik vinarije Nada iz Vrbnika predstavljajući vrbničku udrugu Žlahtina.
Cilj „Kuharske akademije“ je motivirati dolazak slovenskih gostiju u Hrvatsku u razdoblju predsezone i posezone, te istaknuti eno-gastronomsku ponudu kao komparativnu prednost regije Kvarner, istaknula je voditeljica poslova Turističke zajednice Kvarnera, Renata Vincek. Manifestaciji su nazočili predstavnici slovenskih medija, turoperatora i diplomacije. Direktor Predstavništva HTZ-a u Sloveniji, Goran Blažić, naglasio je kako je jedan od ciljeva marketinške politike HTZ-a u 2012. godini i pojačana aktivnost na afirmaciji proizvoda vina i gastronomije.