Domaće destinacije godine su Split i Splitsko-dalmatinska županija

Slika /arhiva/uhpa-new-logo.jpg

Domaće destinacije godine 2013./2014., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) su Split i Splitsko-dalmatinska županija. Stoga je s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita, UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji. Povodom potpisivanja ugovora, 22. svibnja 2013. na Visokoj školi za menadžment i dizajn - Aspira u Splitu, održana je konferencija za medije na kojoj su predstavljene nove UHPA-ine domaće destinacije godine. Na konferenciji su sudjelovali potpisnici ugovora: direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella, direktor TZ grada Splita Vedran Matošić i direktor UHPA-e Željko Trezner. Potpisani ugovor omogućit će kvalitetniju promociju destinacije, a Split i Splitsko-dalmatinska županija bit će naglašeni kao preporučene domaće destinacije od strane UHPA-e u svim našim publikacijama, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici www.uhpa.hr. Stella i Matošić na konferenciji za medije izrazili su zadovoljstvo što je UHPA izabrala upravo Split i Splitsko-dalmatinsku županiju za domaće destinacije godine.

„Izuzetno nam je drago što su turističke agencije prepoznale mogućnosti Splitsko-dalmatinske županije, koja, u svrhu produljenja sezone i bolje ponude u predsezoni i posezoni, razvijamo kulturni, eko turizam i ostale oblike selektivnog turizma, a kako bismo uspješno plasirali nove turističke proizvode, potrebna je suradnja turističkih zajednica i agencija kroz sustav destinacijskog menadžmenta, kazao je Joško Stella.

„Drago nam je što su nas kolege iz struke prepoznale kao domaću destinaciju godine. Cilj TZ grada Splita je ostvariti zavidne rezultate, ne samo u sezoni, nego i u predsezoni i posezoni, zbog toga razvijamo selektivne oblike turizma i nove turističke proizvode, te smatramo kako je Split na dobrom putu razvoja cjelogodišnjeg turizma“, izjavio je Vedran Matošić.

„Uvjereni smo kako će odabir Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita kao UHPA-inih domaćih destinacija godine potaknuti ne samo njihovu promociju, nego i stvoriti platformu za uspješniju suradnju naših članova kao destinacijskih menadžment kompanija i turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita kao destinacijskih menadžment organizacija. U tom smislu uložit ćemo i dodatne zajedničke napore za razvoj prepoznatljivih i pamtljivih turističkih doživljaja koji će se putem turističkih agencija nuditi i prodavati u cijeloj Europi, ali i šire“, zaključio je Željko Trezner.

Na konferenciji za medije bio je i Jurica Glavina, član Upravnog odbora UHPA-e za srednju Dalmaciju, koji je kazao: „Veoma sam zadovoljan što su turističke agencije s TZ grada Splita i TZ Splitsko-dalmatinske županije, koje su ujedno u funkciji destinacijskih menadžment organizacija, ostvarile dobru suradnju koja je rezultirala potpisivanjem Ugovora o marketinškoj suradnji.“



Pisane vijesti