Dodjelom nagrada Zlatna koza - Capra d'oro započeo Turistički forum Istre

Slika /arhiva/121214_tf_istra1.jpg

Turistička zajednica Istarske županije svakoga prosinca organizira Turistički forum, godišnji susret turističkih djelatnika Istre, kojim se zaključuje i cijela turistička godina i kada se istarskim nositeljima turizma predstavljaju ostvareni rezultati i smjernice za sljedeću godinu, s ciljem stvaranja konsenzusa i osiguranja suradnje. Turistički forum Istre danas je, u rovinjskom hotelu Lone, započeo održavanjem Skupštine TZ Istarske županije i donošenjem programa rada TZ Istre za 2015. godinu, a otvorili su ga domaćin skupa, predsjednik TZ i istarski župan Valter Flego te ministar turizma RH Darko Lorencin.

Turistička zajednica Istarske županije svakoga prosinca organizira Turistički forum, godišnji susret turističkih djelatnika Istre, kojim se zaključuje i cijela turistička godina i kada se istarskim nositeljima turizma predstavljaju ostvareni rezultati i smjernice za sljedeću godinu, s ciljem stvaranja konsenzusa i osiguranja suradnje. Turistički forum Istre danas je, u rovinjskom hotelu Lone, započeo održavanjem Skupštine TZ Istarske županije i donošenjem programa rada TZ Istre za 2015. godinu, a otvorili su ga domaćin skupa, predsjednik TZ i istarski župan Valter Flego te ministar turizma RH Darko Lorencin.

Istarski župan Valter Flego čestitao je obljetnicu Turističke zajednice Istarske županije koja ove godine proslavlja 20 godina, naglasivši da Istra ostvaruje trećinu ukupnog turističkog prometa u Hrvatskoj što je rezultat dugogodišnjeg i promišljenog rada cijelog turističkog sektora i povezanih partnera: „U prilog tomu govore i rezultati sezone iza nas, koja je bila iznad svih očekivanja uzmemo li u obzir da smo imali 40 kišnih dana. Statistike turističke sezone iz godine u godinu pokazuju da djelujemo promišljeno i da je naš uspjeh konstantan, unatoč gubitku eminentnih tržišta poput Rusije i Ukrajine te stabilizaciji na tržištima poput Grčke, Turske i Egipta. Istarski turizam stalno se razvija i u njega se ulaže, bilo da je riječ o obali, ili o unutrašnjosti te s pravom možemo reći da je danas Istra svojevrstan hrvatski turistički brend, cijenjen i tražen među europskim turistima, ali sve više i onih s dalekih tržišta. Naš je dugoročni cilj i vizija nastaviti razvijati se u tom smjeru čemu će svakako doprinijeti novi Master plana razvoja turizma koji će obogatiti postojeću ponudu i sadržaje te dati novim impuls razvoju istarskog turizma. Dodatno ćemo ulagati u turističku infrastrukturu, kvalitetu smještaja, ljudske resurse, usluge i ponude, te osmišljavati nove motive dolaska, posebice u pred i posezoni. Ključ uspjeha leži upravo u inovativnosti i domišljatosti, a do sada smo već pokazali da smo najbolji.“

Ministar turizma Darko Lorencin zahvalio je svim turističkim djelatnicima, odnosno čelnicima i predstavnicima turističkog sektora na doprinosu uspjehu turističke 2014. godine: „Nalazimo se pred završetkom izazovne, ali ujedno i vrlo uspješne turističke godine koja je, neovisno o vremenskim prilikama, još jednom dokazala snagu i privlačnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Prema najnovijim podacima, od siječnja do studenoga ove godine, zabilježeno je pet posto više dolazaka i dva posto više noćenja, a vjerujem da će pozitivan trend pratiti fizički i financijski pokazatelji i na razini cijele godine. Hrvatska je danas u svjetskim okvirima, posebice na Mediteranu, zaista vrlo traženo i sve popularnije odredište, a na nama je da taj interes zadržimo i u nadolazećim godina te da unaprijedimo turistički proizvod u sadržaju i kvaliteti i na taj način produljimo sezonu. Već na proljeće 2015. godine imat ćemo potpuno novi brending Hrvatske kao turističke destinacije kojim ćemo pokazati kako je Hrvatska, osim sunca i mora, zemlja bogate kulturne baštine, fantastične gastronomije te da imamo niz mogućnosti za odmor, ali avanturu tijekom cijele godine.“

Uzvanike u Rovinju pozdravio je i Milo Sršen u ime direktora Hrvatske turističke zajednice i osvrnuo se na ovogodišnje pozitivne rezultate, ostvarene usprkos brojnim nepovoljnim uvjetima te posebno istaknuo početak projekta Hrvatska 365 kojemu je cilj unapređenje postojećih proizvoda i stvaranja novih s konačnim ciljem da do 2020. godine u pred i posezoni dovedemo milijun gostiju više.

U svečanom dijelu skupa dodijeljene su godišnje nagrade TZ Istarske županije Zlatna koza ‐ Capra d'oro, za izniman doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre. Glavnu nagradu, prigodnu skulpturu koze, osvojili su Željko Burić i Katharina Göschl, za izuzetan doprinos promociji istarskog turizma. Povelju Zlatna koza osvojili su projekti u četiri različite kategorije. U kategoriji evenata, dobitnik povelje je Maistra d.d. Rovinj za projekt Red Bull Air Race. Kao najbolji inovativni proizvod povelju su osvojili TZ grada Pule, Skira d.o.o. Pula i Uljanik Brodogradilište d.d. Pula za projekt Svjetleći divovi - Lighting Giants. Aquapark d.o.o. Poreč za Aquapark Istralandia osvojio je povelju u kategoriji turistički proizvod, dok je nagrada u kategoriji vizualnih komunikacija pripala švedskoj televiziji Sveriges Television (SVT) i produkcijskoj kući Meter Television za TV show Mästarnas Mästare 2014. realiziran u Istri.

Nakon dodjele nagrada skup je nastavljen izlaganjem Želimira Kramarića, pomoćnika ministra turizma, o EU fondovima.

Slijede izlaganja dr. sc. Klare Trošt Lesić i dr. sc. Marinele Dropulić Ružić o temi Difuzni hoteli kao promotori kulturnog turizma, dok će mr. sc. Manuela Hrvatin predstaviti projekt Istra Inspirit, a Vlatka Kolarović projekt Pula Istra, odnosno kandidaturu za europsku prijestolnicu kulture 2020. Philippe Boutié održat će predavanje s temom From Gutenberg to Instagram: Marketing your hotel/restaurant in a VISUAL universe - and making money doing it, a potom će Chris Archer predstaviti tvrtku Cube, kao marketinškog partnera TZ Istre.



Pisane vijesti