Dodatna promocija turizma kao poticaj za odmor u Hrvatskoj

Slika /arhiva/090504-pm-m.jpg

Ministar turizma Damir Bajs i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić predstavili su na konferenciji za novinare dopunske aktivnosti ciljane promidžbe hrvatskog turizma.
Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) očekuju da će dodatna ciljana promocija hrvatskog turizma u svibnju i lipnju u Hrvatskoj, te na glavnim i tržištima u širem okruženju, potaknuti turiste da dođu na odmor u Hrvatsku, kazao je ministar turizma Damir Bajs. Ističući da će se za tu dodatnu promociju utrošiti oko 20 milijuna kuna od ukupnih gotovo 190 milijuna kuna koliko je za oglašavanje i promociju predviđeno ove godine, ministar je rekao i da bi to trebala biti najjača kampanja do sada za hrvatski turizam.

Ministar turizma Damir Bajs i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić predstavili su na konferenciji za novinare dopunske aktivnosti ciljane promidžbe hrvatskog turizma.

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) očekuju da će dodatna ciljana promocija hrvatskog turizma u svibnju i lipnju u Hrvatskoj, te na glavnim i tržištima u širem okruženju, potaknuti turiste da dođu na odmor u Hrvatsku, kazao je ministar turizma Damir Bajs.

Ističući da će se za tu dodatnu promociju utrošiti oko 20 milijuna kuna od ukupnih gotovo 190 milijuna kuna koliko je za oglašavanje i promociju predviđeno ove godine, ministar je rekao i da bi to trebala biti najjača kampanja do sada za hrvatski turizam.

Vjeruje i kako će to pomoći poboljšanju bukinga za Hrvatsku, koji je trenutno, kako je kazao, na razini konkurenata i nešto lošiji od lanjskog u ovo doba, odnosno na razini oko 25 posto godišnjeg bukinga.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić kazao je da su mu s terena stigle ocjene o boljem od očekivanja prvosvibanjskom vikendu na Jadranu, što je nakon solidnog uskrsnog posjeta još dodatno dobro ozračje za nastavak sezone.

Pritom nije iznosio brojke o turističkom posjetu za prvosvibanjski vikend, a ti bi podaci u HTZ-u trebali biti kompletirani ovaj tjedan.

Slične ocjene dosadašnjeg tijeka sezone i njenog nastavka iznio je i ministar Bajs, koji smatra da će svibanj i lipanj ipak odlučiti o cijeloj sezoni, jer se u ta dva mjeseca očekuje i intenzivnija 'last minute' ponuda u Hrvatskoj, koja je ove godine u cijelom svijetu zbog krize dominantan trend.

Stoga je odlučeno i da se dodatna, ciljana promocija hrvatskog turizma provede u ta dva mjeseca, pa se očekuje pojačano oglašavanje u tisku, na TV i radio postajama na pet glavnih tržišta za hrvatski turizam, u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Češkoj i Sloveniji. Za to je u odnosu na lani po zemljama predviđeno od po 11 do 60 posto više novca.

Peterostruko povećanje novca ili 2,5 milijuna kuna pak predviđeno je za dodatno, pojačano oglašavanje na tržištima u širem okruženju, odnosno u Ukrajini, Rumunjskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji. U tim će se zemljama hrvatski turizam oglašavati putem svjetlećih panoa (tzv. billboardi, city lights i back lights).

U drugoj polovici svibnja kreće i kampanja za hrvatsko tržište, na TV i radio postajama te oglašavanjem u tisku i putem plakata.

Uz to ide i globalno oglašavanje na internetu, za što je ove godine izdvojeno pet puta više sredstava u odnosu na prošlu, odnosno na općim i 'news' portalima te posebno, prvi put ove godine, na Googleu. (Hina)



Pisane vijesti