Dobra posjećenost hrvatskog štanda na sajmu u New Yorku

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je hrvatsku turističku ponudu na najvećem turističkom sajmu na istočnoj obali SAD-a "New York Times Travel Show-u" od 23. do 25. siječnja, a svih dana hrvatski štand bio je iznimno dobro posjećen.

Doznaje se to iz Glavnog ureda HTZ-a iz kojeg dodaju da su uz HTZ na tom sajmu sudjelovale i turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske županije te Istre sa partnerima Maistra i Istraturist Umag.

Cijeli sajam je popraćen i u izdanjima New York Timesa, kao i od brojne poslovne publike i medija koji se bave trendovima u putovanjima. Tako je na jednom medijskom panelu na tom sajmu, u organizaciji jednog od najvećih izdavača turističkih vodiča "Fodor's Travel Guides", Hrvatska svrstana među najtraženija buduća odredišta američkih putnika.

U atraktivnim kulturnim i kulinarskim programima te nagradnim igrama na tom sajmu za široku publiku sudjelovali su i hrvatski izlagači darujući nagradno putovanje u Zagreb i Dubrovnik te u Istru, što je bilo popraćeno i prezentacijom tih destinacija.

U sklopu sajma u New Yorku održana je i poslovna radionica "Sell Croatia" na kojoj je 14 hrvatskih i 24 američka partnera dogovaralo suradnji, dok je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić upoznao američke partnere i podržao nastavak uspješne suradnje.

Ivičić je, kako kažu iz HTZ-a, dao i intervjue za poslovne publikacije "Travel Agent Central", "Skift" i "TravelPulse" naglasivši važnost sjevernoameričkog tržišta za hrvatski turizam.

(Hina)



Pisane vijesti