- Objavljeno: 04.10.2018.
"Chefs Stage Pop Up" u Ljubljani okupio deset slovenskih i hrvatskih chefova
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Ljubljani je u četvrtak organizirala gastro događanje "Chefs Stage Pop Up Ljubljana", koje je okupilo deset eminentnih imena slovenske i hrvatske gastronomije, a s ciljem promocije kulinarske baštine, vrhunskih namirnica, vinara i malih lokalnih proizvođača. Riječ je o projektu kojim HTZ promovira hrvatsku gastronomiju i enologiju, ali i nastavlja suradnju u promotivnim aktivnostima sa Slovenskom turističkom organizacijom (STO), pogotovo za daleka tržišta, na kojima planiraju slične zajedničke gastro radionice i prezentacije.
To je gastro događanje u Ljubljani okupilo hrvatske i slovenske chefove koji u parovima pripremaju vrhunska jela od lokalnih namirnica, a ta su jela popraćena odabranim vinima i izložbom domaćih proizvoda."Chefs Stage Pop Up" je osmišljen kao regionalni nastavak međunarodnog kongresa gastronomije i ugostiteljstva "Chefs’ Stage", koji je prvi put održan u ožujku ove godine u Šibeniku gdje je okupio 20 najboljih kuhara iz svijeta koji su razmjenjivali iskustva, upoznali hrvatske namirnice i njenu kulinarsku baštinu.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te direktorica STO-a Maja Pak izrazili su zadovoljstvo suradnjom dviju zemalja po pitanju gastronomije i turističke promocije.
"HTZ dugi niz godina uspješno surađuje sa slovenskim kolegama, a potvrda toga je i ovaj vrhunski gastro događaj. Riječ je o dvije prijateljske zemlje koje se zajedničkim snagama predstavljaju na dalekim tržištima i siguran sam da će i ovaj projekt doprinijeti kvaliteti budućih zajedničkih nastupa gdje ćemo promovirati i vrhunsku gastronomiju", kazao je Staničić.
Poručio je i da Hrvatska ima bogatu i raznovrsnu eno-gastronomsku resursnu osnovu, što su potvrdili i neki od najprestižnijih svjetskih gastro vodiča Michelina i Gault Millaua, dodijelivši brojnim hrvatskim restoranima i chefovima prestižne zvjezdice i uvrstivši ih na svoje stroge i ekskluzivne popise s oznakama i preporukama kvalitete.
I direktorica STO-a Pak je ocijenila da suradnja STO-a i HTZ-a te zajednička promocija na dalekim tržištima predstavljaju odličan primjer uspješne suradnje u turističkoj promociji.
"Naše dvije zemlje povezuje i zajednički interes u razvoju gastronomske ponude na destinaciji, što je vidljivo i iz aspekta sve veće prepoznatljivosti i ugleda Slovenije kao vrhunske gastronomske destinacije za boutique doživljaje", kazala je Pak, najavljujući da će Slovenija od 8. listopada biti nositelj naziva Europska gastronomska regija 2021.
(HinaFaH)