- Objavljeno: 20.10.2016.
Booking.com predstavio pilot izdanje proizvoda Booking Experiences
Na današnjoj konferenciji za medije u Zagrebu Booking.com je predstavio novu platformu Booking Experiences koja će u sklopu aplikacije Booking.com putnicima omogućavati brz pristup rezervacijama na svim uključenim odredištima i njihovim atrakcijama. Usluga bi uz pomoć tehnologije umjetne inteligencije trebala predvidjeti individualne namjere putnika s ciljem kreiranja potpuno personaliziranog iskustva – na zahtjev, s jednostavnim procesom i bez čekanja.
Personalizirana ponuda “na dlanu”
Nova platforma trenutno je dostupna za London, Pariz, Amsterdam, Rim i Dubai, a uskoro možemo očekivati i nove destinacije na popisu.
Goran Pleše, Area Manager Bookinga, ističe: "Tehnologija koje podupire Booking Experiences će kontinuirano napredovati i skupljati saznanja, kako iz vaših preferencija povezanih s putovanjima, tako i drugih putnika poput vas, kako bismo vam naposljetku ponudili mogućnosti koje su pomno odabrane samo za vas. Naš krajnji cilj je nadahnuti vas bez obzira na to je li to vaš prvi ili peti boravak na određenoj lokaciji."
Platformom Booking Experiences se u potpunosti upravlja u sklopu aplikacije bez preusmjeravanja na neke druge web stranice, po čemu se razlikuje od sličnih alata. Na taj način Experiences bi mogao zamijeniti potrebu za rezervacijom ulaznica unaprijed i karata ili čekanja u redu na blagajnama, a sve što će korisniku trebati je kod koji ima pohranjen u svom pametnom telefonu.
Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka najbrže rastuće destinacije
Na konferenciji su također predstavljeni podaci uspješne ljetne sezone u kojoj su se Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka svrstali u 5 najbrže rastućih destinacija. Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj bio je četiri noćenja. Međunarodni gosti najradije su posjetili Split, Dubrovnik i Zagreb, dok su se Hrvati uputili u Beč, Budimpeštu i Sarajevo. Zanimljivo je i to da su među 48 tisuća dostupnih objekata u Hrvatskoj najpopularniji apartmani, što znači da sve više i više putnika traži lokalna i autentična iskustva koja su najviše dostupna u privatnim smještajnim objektima. (Petra Seleš, http://www.netokracija.com/, 19. 10. 2016.)