Bajka na dlanu: Zagorje uz novi promidžbeni film spremno za turistički iskorak

Slika /AA_2018_b-fotke/2019 vijesti/Zagorje_Bajka-na-dlanu.JPG

Zagorje je dobilo novi promidžbeni film s ciljem da najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske predstavi što većem broju potencijalnih gostiju. Veliki potencijal Zagorja u europskim su okvirima njegove ljekovite termalne vode koje pogoduju razvoju zdravstvenog turizma, jedne od najbrže rastućih gospodarskih grana u Hrvatskoj. Ta je činjenica potaknula zdravstvene i turističke djelatnike na osnivanje klastera 'Zagorje - Zdravlje na dlanu'. Njihov je zajednički cilj stvoriti prepoznatljiv i konkurentan zdravstveno turistički proizvod. Turizam 'Bajke na dlanu' u uzlaznoj je putanji; prošle, 2018. godine, u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je više od 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na godinu prije.

Upravo bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas.

„Četverominutni film koji ima i kraću verziju, sniman je prošlo ljeto na više od trideset lokacija, od onih najpoznatijih poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice preko netaknute prirode, do novootkrivenih lokacija među kojima su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i šezdeset i četiri osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje“, kazala je Jasenka Haleuš.

„Došli smo do razine u kojoj smo najbolji - najbolja smo destinacija kontinentalnog turizma u Hrvatskoj. Sada je pravo vrijeme za podbrendiranje po sektorima. Imat ćemo glavni brend - našu Bajku na dlanu, a razgranat ćemo ga po nekim kategorijama kako bismo promociju destinacije digli na još višu razinu“, kazao je Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije.

Govoreći o jačanju pozicije svoje županije na domaćem tržištu Kolar je istaknuo njezinu gastronomsku prepoznatljivost te najavio sajamske izložbe 100 % zagorsko. Te će izložbe proizvode zagorskih OPG-ova promovirati u Zagrebu te Rijeci.

„Najvažnija tržišta su nam Slovenija, Njemačka, Poljska, Bosna i Hercegovina, Italija te Austrija. Novim promotivnim turističkim spotom i svim drugim promidžbenim aktivnostima u Zagorje želimo privući parove, obitelji s djecom te turiste koji traže destinaciju gdje kroz povijest, kulturu, umjetnost, gastronomiju, terme i brege mogu doživjeti suvremeni, aktivni odmor u tradicionalnom okruženju“, istaknula je Sanja Škrinjar, voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.

U sklopu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta prati i stalno osmišljavanje i stvaranje novih turističkih sadržaja te atrakcija. Tako u Krapinskim Toplicama gosti mogu iskušati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti, a oni željni vjetra u kosi Zagorje mogu doživjeti upravljajući quadom ili dižući se u visine balonom. (www.visitzagorje.hr)

Pisane vijesti