Atlasov produkt ''Jadran'' trenutno bilježi rast bookinga od 25 posto

Slika /arhiva/atlas_dmc-logo-w.jpg

Prema prvim pokazateljima na razini putničke agencije Atlas, ove će godine biti ubilježen znatan rast prodaje produkta Jadran. Riječ je o rastu bookinga od čak 25 posto u odnosu na proteklu sezonu. 

I ove će nam se godine vraćati turisti sa svih emitivnih tržišta koja tradicionalno odabiru Hrvatsku za odmor, a najveći se interes bilježi na tržištima Francuske, Njemačke, Austrije, zemalja Skandinavije, Rusije, Turske i Grčke.

Razlozi ovakvim rezultatima leže u činjenici kako su ove godine kvalitetno realizirane akcije na razini međunarodne mreže adriatica.net Grupe, te su utjecale na raniji booking, a tome valja dodati i činjenicu izlaska pojedinih europskih gospodarstava iz recesije, što je utjecalo i na porast turističkog interesa za Hrvatsku.

Ovakvi rezultati tek su manjim dijelom posljedica događanja u sjevernoj Africi, jer treba uzeti u obzir kako su glavne zamjenske destinacije Egiptu i Tunisu sa sličnim sadržajima Turska, Španjolska i Bugarska. Zbog rasta cijena na tim destinacijama, a što je posljedica očekivanog prelijevanja prometa iz Sjeverne Afrike, Hrvatska je postala cjenovno konkurentna, te se dio prometa preusmjerava u jednom dijelu i prema nama.

Ovih je dana Atlas izdao i katalog Jadran za domaće tržište, koji ukupno nudi više od 240 smještajnih objekata na 92 destinacije u Hrvatskoj, BiH i Crnoj Gori na bazi vlastitog prijevoza te organiziranog prijevoza autobusom i zrakoplovom.

Osim novih destinacija i objekata u ponudi, klijentima je ove godine dostupan i bogat Atlasov izletnički program, škole plivanja, ronjenja, jedrenja, sportske aktivnosti, uz 24-satni nadzor profesora kineziologije. Osim first minute popusta do 15 posto, klijente očekuju i razne akcije i pogodnosti, kao i odlično prihvaćen MultiPlusCard program nagrađivanja. Ponuda objekata proteže se od kategorije guest house do luksuznih hotela, 5*, usluge od najma do all inclusive-a.



Pisane vijesti