Završen međunarodni sajam turizma 'CroTour 2009.'

Slika /arhiva/090404-zvcro2.jpg

Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) večeras je završen Međunarodni sajam turizma CroTour, na kojem je od 1. travnja sudjelovalo 272 izlagača iz Hrvatske i još 24 zemlje. O uspješnosti sajma govori i vrlo dobra posjećenost gotovo svih stručnih skupova na kojima su predstavnici turističke industrije razmatrali trenutačnu situaciju hrvatskoga turizma na stranim tržištima, uz zaključak da će ova sezona u Hrvatskoj najvjerojatnije donijeti minuse, ali i uz optimizam, da se uz dobru pripremu svih u sektoru mogu izbjeći veliki minusi, istaknuto je tijekom sajma.

Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) večeras je završen Međunarodni sajam turizma CroTour, na kojem je od 1. travnja sudjelovalo 272 izlagača iz Hrvatske i još 24 zemlje. 

Direktorica Zagrebačkog velesajma Katja Luka Kovačić ocijenila je kako je ovogodišnji sajam bio uspješan, što pokazuje i odziv većega broja izlagača nego lani, kojih je unatoč krizi bilo stotinjak više. 

O uspješnosti sajma govori i vrlo dobra posjećenost gotovo svih stručnih skupova na kojima su predstavnici turističke industrije razmatrali trenutačnu situaciju hrvatskoga turizma na stranim tržištima, uz zaključak da će ova sezona u Hrvatskoj najvjerojatnije donijeti minuse, ali i uz optimizam, da se uz dobru pripremu svih u sektoru mogu izbjeći veliki minusi, istaknuto je tijekom sajma.

Također je zaključeno da hrvatskom turizmu, posebno hotelijerstvu trebaju državne mjere za financijsko olakšavanje poslovanja, koje bi ovu sezonu, a posebno onu 2010. godine, osnažile.

Predstavnici Svjetske turističke organizacije i drugih europskih marketinških turističkih stručnjaka na Sajmu istaknuli su kako Hrvatska ima prednost pred svojim mediteranskim konkurentima, jer je blizu većini europskih tržišta, te su procijenili da cijene nikako ne bi trebalo puno snižavati.

Domaći i strani izlagači na sajmu turizma CroTour predstavljali su svoju turističku ponudu, a neki hotelijeri i agencije davali su popuste od pet do deset posto onima koji su svoje odmore rezervirali tijekom sajma.

Prvi put u sklopu toga sajma održan je i skup o turističkom novinarstvu u Hrvatskoj, kao i Burza poslova, na kojoj su turistički poslodavci u direktnim razgovorima pregovarali s potencijalnim zaposlenicima u turizmu.

Među stranim izlagačima zapažen nastup imalo je Veleposlanstvo SAD-a, Turska, Tunis i Španjolska, kao i predstavnici Bosne i Hercegovine i Vojvodine, dok je među domaćima za najbolji nastup proglašen onaj sa šibenskoga područja.

 

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, Turistička zajednica grada Šibenika i Udruženje obrtnika Šibenika dobili su od Zagrebačkog velesajma najviše, odnosno posebno priznanje i kristalnu skulpturu za najvišu razinu ukupnog nastupa na CroTouru. 

Priznanje i kristalnu skulpturu za najvišu razinu oblikovanja i najbolje ideje u rješavanju prezentacije dobila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

Priznanja za visoku razinu ukupnog nastupa pripala su adriatica.net Grupi, turističkim zajednicama Zagrebačke i Istarske županije te gradova Zagreba i Dubrovnika, zagrebačkom Kompasu, Grand hotelu Donat iz Rogaške Slatine, turskom Ministarstvu kulture i turizma, američkom Veleposlanstvu u Hrvatskoj te milanskom uredu Španjolskoj turističke zajednice.

 

Pohvale za visoku razinu ukupnog nastupa dobile se agencija Generalturist, Jadranski luksuzni hoteli, Sektor turizma Hrvatske gospodarske komore, Sunce koncern Bluesun hotels & resorts te Turistička zajednica Beča.

Međunarodni sajam turizma CroTour održavao od 1. do 5. travnja, prvi puta kao samostalni sajamski projekt, u čiju je promociju ove godine Zagrebački velesajam uložio 50 posto više novca nego lani. 
 



Pisane vijesti