- Objavljeno: 24.09.2013.
Zajednička promocija turizma Hrvatske i Slovenije na dalekim tržištima
Slovenija i Hrvatska, pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia", nastavit će zajedničke promocije na dalekim tržištima - Japana, Kine, Južne Koreje i Brazila, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare predstavnika nacionalnih turističkih zajednica i udruga u Kranjskoj Gori.
Upravni odbor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) održao je sjednicu u Kranjskoj Gori, a Slovenija je 23. i 24. rujna bila domaćin godišnjeg sastanka srodnih udruga u turizmu - UHPA-e i Udruge turističkih agencija Slovenije (ZTAS). Glavna tema bila je povećanje dolazaka turista s dalekih tržišta u regiju te zajednička promocija dviju država na dalekim turističkim tržištima, izvijestili su iz UHPA-e.
Predstavnici nacionalnih turističkih zajednica i udruga na konferencija za medije najavili su danas nastavak zajedničke promocije dviju zemalja pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia".
Karmen Novarlič iz slovenske Javne agencije za promicanje poduzetništva, inovativnosti, razvoja, ulaganja i turizma ocijenila je kako je suradnja sektora za turizam te agencije i Hrvatske turističke zajednica (HTZ) na predstavljanju turističke ponude obiju zemalja u inozemstvu, a naročito na dalekim tržištima, bila odlična te će se nastaviti i iduće godine na tržištu Japana, Kine i Južne Koreje te intenzivnim djelovanjem na tržištu Brazila.
Turistička ponuda obiju zemalja predstavit će se na važnim svjetskim sajmovima i burzama, intenzivirat će se izravni susreti turističkih agencija i turoperatora u svrhu zajedničke promocije destinacije.
Goran Blažič, direktor predstavništva HTZ-a u Sloveniji, smatra kako je suradnja nacionalnih turističkih organizacija Slovenije i Hrvatske te zajednička promocija na dalekim tržištima primjer odlične regionalne suradnje.
Boris Žgomba, predsjednik UHPA-e i Europskog udruženja nacionalnih udruga turističkih agencija i turoperatora, istaknuo je kako je turizam jedna od ključnih gospodarskih grana Slovenije i Hrvatske, a turističke agencije jedan od ključnih faktora uspjeha i pokretača pozitivnih rezultata. Jedan od važnih ciljeva je povećanje međusobnog turističkog prometa, ali i jačanje pozicije obiju zemalja na međunarodnom tržištu.
Matej Knaus, predsjednik ZTAS-a, vjeruje kako će zajednička promocija i djelovanje na inozemnim tržištima dovesti do povećanja dolazaka s tih tržišta.
(Hina)