- Objavljeno: 09.06.2020.
Zajednička kampanja turističkih zajednica otoka Krka
Turističke zajednice otoka Krka pokrenule su udruženu kampanju pod nazivom 'Visit Krk Island - A Place To Call Home'. Fokus kampanje je promovirati bogatu ponudu aktivnog odmora na otoku Krku, koji raspolaže stotinama kilometara biciklističkih i planinarskih staza te brojnih drugih outdoor aktivnosti.
Kampanja koja se provodi ima za cilj predstaviti postojeću ponudu aktivnosti na otoku, ali i nove, unaprijed određene rute, prilagođene specifičnim potrebama potencijalnih posjetitelja.Tijekom lipnja fokus će biti na intenzivnoj promociju postojećeg outdoor sadržaja na otoku kroz kontinuiranu online komunikaciju putem društvenih mreža, web stranica i newslettera.
Novost su tri atraktivne biciklističke priče spojene pod već prepoznatljivim imenom Krk Bike Story. Ture pod nazivima Family Story, Romantic Story i Adrenaline Story će se, uz prethodne prijave, besplatno održavati kroz tri nedjelje mjeseca lipnja.
Family Story održat će se 14. lipnja i namijenjena je obiteljima s djecom, početnicima i rekreativcima. Tura je duga 18 kilometara i vozi se rutom Baška – Zarok – Batomalj – Draga Bašćanska – Sveta Lucija – Batomalj – Zarok – Kricin.
Romantic Story je na rasporedu 21. lipnja. Iako nešto zahtjevnija od Family Storyja, ova tura od 38 kilometara i dalje je prikladna za početnike i rekreativce. Raspored vožnje je idealan za parove te uključuje posjet Etno kući Kornić, degustaciju vrbničke žlahtine te opuštajuću vožnju uz more. Vozi se rutom Krk – Kornić – Vrbnik – Punat – Krk.
Adrenaline Story najzahtjevnija je od tri biciklističke priče koja će se 28. lipnja voziti rutom Njivice – Omišalj – Dubova staza – Kapelica Kod Magriža – Biserujka – Sužan – Crkva Sv Petra kod Gabonjina – Turčić – Malinska – Rajski put – Njivice. Ova tura, duga 50 kilometara s ukupnim usponom od 850 m, idealna je za biciklističke rekreativce koji traže malo veći izazov, ali također žele uživati u prirodnim i kulturnim ljepotama otoka Krka.
Ova strukturirana ponuda temelji se na zajedničkom radu turističkih zajednica na otoku Krku prema stvaranju ponude koja posjetiteljima daje gotov proizvod, zahtjeva od njih minimalnu količinu planiranja te im omogućava poštivanje svih preporučenih mjere trenutno na snazi, kako bi minimalizirali njihov strah i potaknuli ih na putovanje.
Prijave se primaju putem on line obrasca.