Zagreb Tourfilm Festival: Turistički filmovi odlični su promotori odredišta

Slika /arhiva/120705-ztf-01.jpg

Kvalitetan turistički film mora se usmjeriti na dvije ključne stvari – turizam i kulturu te kod gledatelja treba probuditi pozitivne emocije. Osim toga, treba biti „snažan“ i utjecajan budući da on nema rok trajanja i predstavlja dugoročan alat za privlačenje turista u odredište – rekao je producent David Cooper, ujedno i dobitnik dva svjetska Grand prixa CIFFT-e (Međunarodnog festivala turističkog filma), u okviru okruglog stola na temu „Kako napraviti dobar turistički film i nove tehnologije u primjeni“. Događaj je održan u sklopu međunarodnog festivala turističkog filma „Zagreb Tourfilm Festival“ koji se od 4. do 6. srpnja 2012. godine održava u Zagrebu.

Film treba ponuditi ponešto za svakoga  te je oko njega potrebno stvoriti medijski publicitet što je, prije svega, zadaća djelatnika turističkih zajednica i stručnjaka za odnose s javnošću, pojasnio je Cooper i dodao kako kvalitetan film predstavlja izvrsno polazište turističkim zajednicama za provođenje daljnjih marketinških aktivnosti. Dobar će film, tvrdi Cooper, utjecati na porast turističkog prometa u odredištu, a time i na gospodarstvo i proračun mjesta kojeg prikazuje.

Važnu ulogu pri izradi filma imaju fotografije koje bi svakako trebalo ukomponirati u cijelu priču, ističe Cooper, budući da one imaju snažan utjecaj na turiste u trenutku donošenja odluke o putovanju. Poručio je i kako treba voditi računa o tome da gledatelji film ne dožive kao promotivan te savjetovao da svaki film treba biti realističan i prikazivati odredište upravo onakvim kakvo ono jest, bez dodatnih „uljepšavanja“. Dobar turistički film, zaključio je Cooper, odredištu će osigurati ne samo prepoznatljiv imidž, već i pozitivan gospodarski učinak.

Prije nego se krene u izradu filma potrebno je znati i jasno odrediti kome će se film obraćati i na koji način, kako će mu se pristupiti i koje će se tehnologije pri tome koristiti – rekao je redatelj Andreas Meschuh, dobitnik svjetskog Grand prixa CIFFT-e, koji je svoje izlaganje posvetio ponajviše novim tehnologijama i pristupu turističkom filmu.

O utjecaju globalne promocije kroz turističke filmove govorio je direktor CIFFT-e Alexander Kammel, koji je ujedno predstavio i Međunarodni festival turističkog filma, čiji je suosnivač i Hrvatska. Kolika je uloga i snaga filmova u promociji turističkog odredišta govorila je i direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Amelia Tomašević. Pritom je istaknula kako je turistički film odličan marketinški alat, čija je distribucija jednostavna, a dostupnost velika. Od velike je važnosti i sudjelovanje na festivalima turističkih filmova, dodala je, te u nastavku predstavila vrste turističkih filmova koje kontinuirano priprema ova turistička zajednica.



Pisane vijesti