Zagorje kao jedinstvena turistička destinacija

Slika /arhiva/100630-zagorje.jpg

Krapinsko-zagorska županija želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak zagorsko, a županija, gradovi i općine, sve institucije i turističke zajednice županije moraju biti podrška razvoju i brendiranju Hrvatskog zagorja kao jedinstvene i prepoznatljive turističke destinacije, jedna je od poruka s današnje konferencije o unapređenju turističke ponude Zagorja održane u Termama Tuhelj.

Hrvatsko zagorje mora se brendirati kao cjelovit turistički proizvod, a Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije bit će središnje mjesto uniformiranja kompletne ponude kroz jedinstvenu promidžbu koja će svoje okosnicu temeljiti na Zagorju kao "Bajci na dlanu", kroz jedinstveni dizajn i vizualni identitet koji će biti prvi mamac da turisti odluče doći u Zagorje, jedan je od zaključaka skupa koji je okupio zagorske proizvođače i turističke djelatnike.

Konferenciju je inicirao krapinsko-zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić koji ističe kako je cilj skupa povezivanje kompletne turističke ponude u svrhu promocije Zagorja kao destinacije u kojoj će turisti dobiti 100-posto autohtoni proizvod.

Zagorje se, dodaje, u posljednje vrijeme prepoznaje i kao vodeća destinacija kontinentalnog turizma, posebno imajući u vidu da drži sam vrh ostvarenih noćenja u kontinentalnoj Hrvatskoj.

Na konferenciji su usvojeni i brojni zaključci kako bi se unaprijedila turistička ponuda Krapinsko-zagorske županije kao jedinstvene turističke ponude.

Sudionici skupa tako poručuju da nacionalne politike koje se tiču razvoja turizma, kako što je to i u EU, moraju biti usmjere ka umrežavanju pružatelja usluga i onih koji će omogućiti da ta usluga uistinu bude izvorna i autohtona, a to su zagorski proizvođači hrane i pića.

Upozorava se i da je Hrvatska sve izloženija "poplavi" jeftinih i nekvalitetnih poljoprivrednih proizvoda, pa turistički djelatnici i proizvođači iz Zagorja poručuju da turizam tog područja treba graditi na ponudi autohtonog, kvalitetnog i ekološki uzgojenog proizvoda koji svoje mjesto mora naći u ponudi svih turističkih subjekata Zagorja. (Hina)

 



Pisane vijesti