WTM: ETC s programom Destination Europe

Slika /arhiva/etc-travel-c-w.jpg

Europska komisija za putovanja (European Travel Commission-ETC) premijerno je danas na svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu prikazala novi kratki film "Roll the Dice" kojim će uz ostalo promovirati Europu kao destinaciju na dalekim tržištima u sklopu svog programa "Destination Europe 2020" u što je, uz 33 europske zemlje, uključena i Hrvatska.

Tim programom, koji je kao zajednička inicijativa ETC-a i Europske komisije predstavljena na lanjskom WTM-u, Europa se brendira kao jedna destinacija s posebnom ciljanom strategijom promocije i nastupa na dalekim tržištima (Brazil, Kanada, SAD, Kina).

Cilj je svega, kako je na predstavljanju filma kazao izvršni direktor ETC-a Eduardo Santander, povećati promociju Europe na tim tržištima kako bi se s njih potaknuo porast turističkih dolazaka u Europu.

Prilog tom cilju je i danas potpisani memorandum o razumijevanju između ETC-a i BRAZTOA (Brazilskog udruženja touroperatora) slijedom kojeg se planira povezati privatni i javni turistički sektor u Brazilu s pojedinim europskim zemljama (uz posredovanje ETC-a) kako bi se kreirali posebni paket aranžmani i programi za Europu.

U sve će biti uključene i hrvatske agencije (koje žele) te Hrvatska turistička zajednica (HTZ) s kojom ETC dobro surađuje, kazao je Santander dodavši da u svemu tome, ne samo iz Brazila, nego i iz SAD-a, Kine i Kanade, Hrvatska ima što očekivati.

Novi promotivni film "Roll the Dice" je koštao oko 20 tisuća eura, a u četiri minute ilustrira putovanje kroz Europu pri čemu se svaka turistička odluka donosi po bacanju para kockica.

Ta je ideja pobijedila na natječaju za film, a osmislili su je beogradski filmski dvojac mlade generacije Benoit Detalle i Marija Jačimović, dok je direktor filma oskarovac sir Alan Parker. (Hina)
 



Pisane vijesti