Vatrena promocija Hrvatske: web stranice HTZ-a bilježe rekorde - porast posjeta veći za 250%

  • Slika /AA_2018_b-fotke/modric1.jpg
  • Slika https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw
  • Slika https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw
  • Slika https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw
  • Slika https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw
  • Slika https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije znatno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.

„Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
 
Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana više od 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.
 
Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno više od 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je više od tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram.

Pisane vijesti