Usvojen program rada za 2022.; Turističko vijeće imenovalo direktore predstavništava u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Beneluxu, Rusiji i SAD-u

Slika /2021_ilustrac_f/211214_sjednica_TVHTZ.png

Danas je online održana 3. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ), na kojoj su članovi vijeća, uz predsjedanje ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac te uz direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, usvojili Godišnji programa rada HTZ-a za 2022. godinu. 

U skladu s novim programom, sve aktivnosti HTZ-a u 2022. godini bit će usmjerene u pozicioniranje Hrvatske kao najpoželjnije destinacije Mediterana, odnosno u ostvarenje 90 posto turističkog prometa realiziranog 2019. godine.
 
„Tijekom sljedeće godine kao i dosad, naše promotivne aktivnosti bit će prilagođene posebnostima različitih tržišta, ali kako bi se u budućnosti još više istaknuli te pozicionirali kao destinacija koja predvodi turističke trendove, želja nam je u narednom razdoblju našu prepoznatljivost jačati naglašavajući održivo poslovanje, razvoj i ponude kao i sigurnost koja ostaje važan preduvjet izbora destinacije. Vjerujem kako ćemo na ovaj način osim dugoročno uspješnog razvoja i upravljanja turizmom, pojačati i našu vidljivost tijekom cijele godine. U tom kontekstu danas imenovanim direktorima predstavništava želim uspješan rad i rezultate“, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
 
„Godina koja je pred nama bit će vrlo izazovna. Na njen će tijek ponajviše utjecaja imati daljnji razvoj situacije s globalnom pandemijom, a u obzir moramo uzeti i povratak pojedinih konkurentnih zemalja, odnosno destinacija koje će značajna sredstva ulagati u promociju i privlačenje inozemnih gostiju. Međutim, Hrvatska je tijekom zadnje dvije godine zauzela poziciju jedne od najsigurnijih destinacija Mediterana, ostvarili smo vrlo dobre turističke rezultate koji nas svrstavaju u vrh Europe, a ove trendove želimo zadržati i tijekom iduće godine u kojoj ćemo intenzivne marketinške i PR kampanje provoditi prema situaciji na svakom pojedinom tržištu“, zaključio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će u fokusu promocije biti proizvodi nautike, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma.
 
Na sjednici su članovi Turističkog vijeća imenovali i direktore predstavništava Hrvatske turističke zajednice na tržištima Njemačke, Italije, Francuske, Beneluxa, Rusije i SAD-a. Na nove mandate u trajanju od četiri godine imenovani su Romeo Draghicchio kao direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, Nera Miličić kao voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu, Viviana Vukelić kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, Danijela Mihalić Đurica kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, Ivan Novak kao direktor Predstavništva HTZ-a u Beneluxu, Rajko Ružička kao direktor Predstavništva HTZ-a u Rusiji, dok je novom direktoricom Predstavništva HTZ-a u SAD-u imenovana Leila Krešić Jurić.
 
Za radna mjesta direktora predstavništava na tržištu Poljske i Južne Koreje nije odabran niti jedan kandidat te će natječaj za tržište Poljske biti raspisan u najkraćem mogućem roku, dok će natječaj za tržište Južne Koreje biti ponovljen na proljeće 2022. godine.
 
Također, na sjednici je usvojena i Odluka o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera, odnosno prijedlog Poziva za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima u 2022. godini, koji za cilj ima provedbu marketinških suradnji sa strateškim partnerima - turoperatorima i prijevoznicima, koji u 2022. godini planiraju programe putovanja za Hrvatsku s inozemnih tržišta. Predmetne suradnje će se provoditi s odabranim partnerima i zainteresiranim turističkim zajednicama.
 
Dodajmo i to kako su članovi vijeća usvojili i Odluku o raspisivanju javnog poziva za izbor agencije za zakup medija na inozemnim tržištima, odnosno Odluku o raspisivanju javnog poziva za izbor PR agencije za provođenje međunarodnih PR aktivnosti i društvenih medija na inozemnim tržištima

Priopćenja