Unatoč ranijem terminu, turistički rezultati za Uskrs bit će na razini lanjskih

Slika /arhiva/P-H3289871.jpg

Turistička predsezona u Hrvatskoj i ove će godine započeti s uskrsnim blagdanima, koji bi po najavama i bukingu s domaćeg i stranih tržišta, unatoč nešto ranijem terminu, mogli donijeti sličan rezultat kao i prošle godine. Po ocjenama domaćih turističkih djelatnika, uskrsni blagdani uvod su dobru turističku godinu koja je pred njima. Slažu se da je na razini nacionalne promocije ove predsezone učinjeno puno. Promocija je još u tijeku, pa je ovih dana na stranim tržištima i po svim oglašivačkim 'kanalima' počela i tzv. proljetna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s porukama da se proljeće provede u Hrvatskoj, koja može puno ponuditi u to doba godine.

Turistička predsezona u Hrvatskoj i ove će godine započeti s uskrsnim blagdanima, koji bi po najavama i bukingu s domaćeg i stranih tržišta, unatoč nešto ranijem terminu, mogli donijeti sličan rezultat kao i prošle godine.

Po ocjenama domaćih turističkih djelatnika, uskrsni blagdani uvod su dobru turističku godinu koja je pred njima. Slažu se da je na razini nacionalne promocije ove predsezone učinjeno puno.

Promocija je još u tijeku, pa je ovih dana na stranim tržištima i po svim oglašivačkim 'kanalima' počela i tzv. proljetna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s porukama da se proljeće provede u Hrvatskoj, koja može puno ponuditi u to doba godine.

"Takve kampanje zasigurno pridonose odazivu turista, kojih bi u ovoj predsezoni moglo biti nešto više nego lani s obzirom na ponudu i ono što se događa oko nas. Mi smo 'bliza' destinacija, sigurnost je jako bitan element, a i predsezona te posezona će biti i ključni za rezultate ove godine, jer u glavnom ljetnom dijelu sezone prostora za rast više gotovo i nema", ističe predsjednik nacionalne udruge putničkih agencija UHPA i član Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba.

Upozorava međutim da nakon Uskrsa u turizmu slijedi zahtjevno razdoblje, dakle od travnja do sredine svibnja, u kojemu bi trebalo odraditi što se više može.

"Nitko se ne bi smio zanositi trenutno velikim i ranijim nego lani bukingom za Hrvatsku od 20, 30 i više posto rasta s njemačkog i drugih tržišta, jer je to većinom za ljeto. Na ukupnoj godišnjoj razini će se ti postotci sigurno umanjiti. Treba se dobro koncentrirati na ovu, ali već i na iduću godinu i izvući maksimum", poručuje Žgomba.

Hotelijeri zadovoljni bukingom

Neki od vodećih hotelijera u Hrvatskoj, poput rovinjske Maistre, malološinjske Jadranke s brendom Lošinj Hotels&Villas, Valamar Riviere  i Sunčanog Hvara kažu da su zadovoljni bukingom za Uskrsne blagdane i predsezonu.

"Nastavno na naše ovogodišnje planove, aktivnosti i stanje prodaje, u predsezoni očekujemo rezultate koji će biti slični prošlogodišnjim", kaže predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović, iznoseći da za uskršnji vikend (25. do 28. ožujka) očekuju više od 5.000 dolazaka turista, najviše s njemačkog, austrijskog, slovenskog, talijanskog i domaćeg tržišta.

Na raspolaganju će im biti deset smještajnih objekata od kojih u Rovinju hoteli Monte Mulini, Lone, Adriatic, Eden i Park te turističko naselje Amarin, dok će u Vrsaru biti otvoreni hotel Pineta, apartmani Riva, turističko naselje Belvedere i autokamp Porto Sole, kaže Popović.

Iz lošinjske grupacije Lošinj Hotels&Villas vjeruju da će mnogi odmor za uskrsne blagdane i u predsezoni potražiti na Lošinju-otoku vitalnosti. "Predsezona je uvijek dobar pokazatelj interesa i za predstojeću glavnu sezonu, a iako su ovogodišnji uskrsni blagdani nešto ranije, to ne utječe na interes i popunjenost naših hotela jer prema dosadašnjim pokazateljima rezervacije za predsezonu i samu glavnu sezonu su bolje su lanjskih u ovo vrijeme, što iznova dokazuje tendenciju rasta interesa gostiju za smještaj visoke kategorije", kažu iz te grupacije.

Trenutno imaju otvoren Vitality Hotel Punta u Velom Lošinju, a uoči Uskrsa otvorit će i Wellness Hotel Aurora te Hotel Bellevue i Boutique Hotel Alhambru, u kojima očekuju da se tijekom nadolazećih blagdana ostvari više od 4.000 noćenja i to većinom gostiju iz Njemačke, Italije, Austrije i Slovenije, ali i iz Hrvatske.

Vrlo dobre najave za nadolazeću sezonu s trenutnim bukingom postotno većim nego u istom razdoblju prošle godine bilježe i u jednoj od najvećih hotelskih kompanija u Hrvatskoj, Valamar Rivieri, iz koje ističu da će za uskrsne blagdane otvoriti ukupno osam objekata (šest hotela i dva kampa).

"Odličnom bukingu predsezone pridonose i različiti seminari te kongresi koji se organiziraju u destinacijama gdje poslujemo, među kojima su Microsoftovi Windaysi u Poreču te Mercedes Benz Global Training 2016 u Dubrovniku", napominju iz Valamara, naglašavajući da su im u pojedinim destinacijama još u tijeku investicije u podizanje kvalitete usluge i sadržaja, koji će pak biti dovršene i spremno dočekati goste do početka ljeta.

I tvrtka Sunčani Hvar očekuje dobar uvod u predsezonu, koju će početi 20. Uskršnjom regatom, za vrijeme koje će hoteli Amfora, Adriana, Riva i Palace biti popunjeni.

"Po završetku te regate pa do sredine travnja, a sukladno tržišnoj potražnji koja je nešto manja, ostat će nam otvoren samo hotel Adriana, pretežito za goste iz UK, SAD-a, Skandinavije, Tajvana, Koreje, Njemačke i Švicarske, Nakon toga, sredinom travnja otvaramo opet Amforu te početkom svibnja sve ostale hotele", kažu iz Sunčanog Hvara, iznoseći i očekivanja o porastu noćenja za više od 10 posto te prihoda za više od 12 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine. (Tatjana Miščančuk, Hina/FaH)



Pisane vijesti