TZ Lošinja s članicama započela marketinšku kampanju „Lošinj - vaša otočna oaza“

Slika /AAA_2020_ABC/a_fotke/200601_Losinj_foto-Sandro Tariba.jpg

Kampanjom se naglašavaju prednosti Lošinja, otoka vitalnosti, poput blage klime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće, zraka prve kvalitete s više od 200 sunčanih dana godišnje, a provodit će se na ključnim emitivnim tržištima; Austriji, Njemačkoj i Sloveniji.

Važan dio strategije je i akcija FERRY FREE nastala s ciljem privlačenja posjetitelja s obzirom na nastalu situaciju s COVID- 19. Posjetiteljima koji će boraviti u rujnu dulje od sedam noći, Turistička zajednica sufinancira povratne karte trajekta u objektima koji su se odazvali pozivu. Akcija vrijedi za trajektne karte Valbiska-Merag i Porozina-Brestova te za sve rezervacije za rujan, a ostvarene polsije 15. lipnja 2020. godine.

„U akciju su se uključili svi hoteli, kampovi, pansioni, hosteli, lječilište te trenutno više od 350 privatnih iznajmljivača, a sve u cilju predstavljanja prednosti Lošinja kao otočne destinacije i našim posjetiteljima pružili dodatnu vrijednost za ponuđenu uslugu“, izjavio je direktor TZ Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Više informacija i kompletan popis sudionika ove akcije, odnosno pružatelja usluge smještaja može se pronaći na web stranici Turističke zajednice Grada Malog Lošinja; www.visitlosinj.hr

Ostale vijesti