Turizam u glavnim vijestima: Konferencija UNWTO-a o turizmu i medijima

Slika /arhiva/unwto-logow.jpg

Prva međunarodna konferencija, posvećena isključivo odnosu turizma i medija, bit će održana u organizaciji Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Hrvatske pod geslom „Turizam u glavnim vijestima“ (12.-13. rujna 2011., Zagreb, Hrvatska). Konferencija će se baviti pitanjem zašto se turizam, unatoč činjenici što je jedan od vodećih svjetskih i najbrže rastućih gospodarskih sektora, rijetko nalazi na medijskim naslovnicama ili gospodarskim stranicama novina. Kao izvozna kategorija, turizam zauzima četvrto mjesto na svijetu, nakon naftne, kemijske i automobilske industrije, ali njegov gospodarski razvoj i značenje često su zanemareni od strane medija.

Prva međunarodna konferencija, posvećena isključivo odnosu turizma i medija, bit će održana u organizaciji Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Hrvatske pod geslom „Turizam u glavnim vijestima“ (12.-13. rujna 2011., Zagreb, Hrvatska).

Konferencija će se baviti pitanjem zašto se turizam, unatoč činjenici što je jedan od vodećih svjetskih i najbrže rastućih gospodarskih sektora, rijetko nalazi na medijskim naslovnicama ili gospodarskim stranicama novina. Kao izvozna kategorija, turizam zauzima četvrto mjesto na svijetu, nakon naftne, kemijske i automobilske industrije, ali njegov gospodarski razvoj i značenje često su zanemareni od strane medija.

Ciljevi konferencije bit će unapređenje omjera i točnosti medijskog praćenja turizma; visoko osjetljivog sektora kojem negativne novinske i senzacionalističke priče mogu lako narušiti imidž te u konačnici dovesti do gubitka radnih mjesta. Računajući na prisutnost vodećih komunikacijskih stručnjaka, konferencija će ujedno biti i prilika turističkim komunikatorima za usvajanje raspoloživih alata i strategija potrebnih za dobivanje svoje priče.

Organizirana u suradnji s Ministarstvom turizma Republike Hrvateke, te sa CNN-om kao svjetskim medijskim partnerom, „Turizam u glavnim vijestima“ okupit će predstavnike vodećih svjetskih medijskih kuća i specijaliziranih turističkih medija te komunikacijske stručnjake iz turističkog sektora, kao i one iz cijelog svijeta.

Važni linkovi:



Pisane vijesti