Turizam i ICT trebaju više surađivati

Slika /arhiva/grbhgk100.gif

Radi jačeg umrežavanja i poslovne suradnje turizma i ICT-a, kao jedina dva zdrava sektora u Hrvatskoj, Sektor za turizam i Udruženje za informacijske tehnologije Hrvatske gospodarske komore (HGK) organizirali su danas radionicu "Inovativni IT projekti u turizmu".

Predstavnici osam IT tvrtki okupljenim hotelijerima, turističkim agentima, turističkim konzultantima i drugima predstavili su svoja softverska rješenja kojima mogu unaprijediti i pojednostaviti poslovanje te poboljšati komunikaciju s turistima i uz relativno mala ulaganja zaraditi.

Radionica je okupila više od 50 sudionika, među kojima je ipak bilo više IT-ijevaca nego iz turizma, što nije baš dobro ocijenjeno, ali s obzirom da se radi o prvoj radionici takve vrste organizatori, HGK, su ipak zadovoljni.

Otvarajući skup direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić, na čiju je inicijativu to i održano, naglasila je da razvoja modernog turizma i jačanja njegove konkurentnosti nema bez primjene novih tehnologija što je u svijetu veliki i nezaustavljivi trend, a u Hrvatskoj praktički tek u začetku.

Za radionicu im se, kako je kazala, prijavilo 15-ak IT tvrtki, no za prvi put su odabrani samo 'softveraši', njih osam, koji su predstavljali rješenja za smještaj, poslovanje agencija, marketing na društvenim mrežama i slično jer to, po njenoj ocjeni, nedostaje hrvatskom turizmu, a hrvatske IT tvrtke tu imaju što ponuditi.

Tako su ICT rješenja za smještajne kapacitete predstavile tvrtke Fanmedia (rješenje GetFan i Miniweb za marketing putem automatizirane osobne preporuke na društvenim mrežama i web stranicama), Tradeticity (Origigi mobilna aplikacija za neprekinutu komunikaciju s gostom putem klubova pogodnosti i drugog), Sintoma (APPlock sutav otvaranja vrata apartmana i uključivanja trošila elektroničkom narukvicom ili karticom bez dodira i na daljinu) te Alfatec Group (RTLS nadzor kretanja osoba, rješenje za pametni telefon kojim npr. roditelji mogu nadzirati kretanja djece u kampovima, hotelima, bazenima i sl.).

Za putničke agencije ICT rješenja predstavile su tvrtke Lemax (iTravel rezervacijski sustav za učinkovito upravljanje rezervacijama koji kroz back office sučelje omogućava unos, prodaju i praćenje svih turističkih proizvoda i usluga), IBCI (HEPI sustav za izletničko poslovanje agencije od prodaje do organizacije izleta te obračuna provizija), Pointer (rješenje Ticketing za prodaju karata u prijevozničkoj ili turističkoj djelatnosti) te Trilix (platforma za naručivanje/prodaju izleta na terenu).

(Hina)



Pisane vijesti