Turističko vijeće HTZ-a: Cilj u 2009. nastavak turističkih porasta

Slika /arhiva/080930fah_htz1.jpg

U hrvatskom turizmu 2009. cilj je postići rezultate najmanje na razini ove godine odnosno povećanje broja turističkih dolazaka i noćenja za 2 i 3 posto, te prihoda od turizma za 3 posto, na oko 7,31 milijardu eura, prve su projekcije za iduću turističku godinu iznesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić smatra da bi se globalna nepovoljna ekonomska kretanja mogla negativno odraziti na buking i turistički promet za Hrvatsku iduće godine te da treba pritom dobro razmisliti i o cijenama ponuđenim na pojedinim tržištima.
Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs na to sve je kazao da je najvažnije nastaviti pratiti tržišne trendove, te se dobro pripremati za dalje, jer će se i Hrvatska, kao i brojne druge zemlje, morati izboriti za svakog gosta.

U hrvatskom turizmu 2009. cilj je postići rezultate najmanje na razini ove godine odnosno povećanje broja turističkih dolazaka i noćenja za 2 i 3 posto, te prihoda od turizma za 3 posto, na oko 7,31 milijardu eura, prve su projekcije za iduću turističku godinu iznesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

foto: FaH

Upozorivši da bi po svim najavama iduća sezona mogla biti puno složenija i neizvjesnija nego ova, član Vijeća i predsjednik Uprave istarske tvrtke Riviera Poreč Veljko Ostojić predložio je dodatne napore u promociji te da privatni sektor učini što više može u redefiniranju svog marketinga i kanala prodaje. Istaknuo je i da se u promociji posebna pažnja i dodatni napor treba učiniti u Njemačkoj, Italiji i Velikoj Britaniji zbog ovogodišnje stagnacije i/ili pada turističkih dolazaka sa tih za Hrvatsku važnih tržišta.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić smatra da bi se globalna nepovoljna ekonomska kretanja mogla negativno odraziti na buking i turistički promet za Hrvatsku iduće godine te da treba pritom dobro razmisliti i o cijenama ponuđenim na pojedinim tržištima.

Nešto slično je istaknuo i član Vijeća te generalni direktor Croatia Airlinesa Ivan Mišetić kazavši da se u promociji hrvatskog turizma osim nacionalne razine treba više okrenuti ciljnim skupinama te isticati određene turističke proizvode.

Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs na to sve je kazao da je najvažnije nastaviti pratiti tržišne trendove, te se dobro pripremati za dalje, jer će se i Hrvatska, kao i brojne druge zemlje, morati izboriti za svakog gosta.

foto: FaH

Za iduću turističku 2009. godinu kazao je da sigurno neće biti laka, kako u odazivu turista zbog krize u pojedinim zemljama tako i za poslovanje turističkih tvrtki koje je već ove godine bilo znatno opterećeno porastom troškova energenata, hrane i radne snage.

Ponovio je i da je dosadašnji tijek ove sezone, unatoč padovima i usponima, ipak bio zadovoljavajući i nešto malo iznad očekivanja, što je rezultat ne samo dobre ukupne pripreme sezone nego i ulaganja privatnog i državnog sektora koja se ogledaju u porastu kvalitete ponude.

I dalje, kaže, stoji očekivanje, da će ova turistička godina donijeti oko 7 milijardi eura prihoda, čemu u prilog idu već ostvareni rezultati i podaci o 9 milijuna ili 3 posto više dolazaka i oko 50 milijuna noćenja ili 4 posto više u osam mjeseci ove godine. (Hina) 



Pisane vijesti