Turistički sajam Place2go okupio rekordnih 190 izlagača iz 19 zemalja

Slika /arhiva/160318_place2go_001.jpg

Peti po redu međunarodni sajam turizma Place2go otvoren je u petak u Boćarskom domu Zrinjevac, a okupio je do sada rekordnih 160 izlagača iz 19 zemalja, koji će do nedjelje, 20. ožujka predstaviti svoju ponudu hrvatskim odnosno zagrebačkim ljubiteljima putovanja. "Sretni smo što smo unatoč raznim preprekama uspjeli 'dogurati' ovaj projekt do petog izdanja na kojem se prvi put hrvatskoj publici predstavljaju Maroko, Izrael i Japan sa svojom turističkom ponudom, a tu su i drugi brojni, već 'stari' izlagači iz Indonezije, Indije, Tajlanda, Belgije, Turske, Mađarske, Njemačke, Austrije, Slovenije, Srbije te Bosne i Hercegovine, kao i izlagači iz Hrvatske", kazala je na otvorenju začetnica i direktorica sajma Damjana Domanovac. Pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica smatra da je dobro što postoji ovakav sajam za susret ponuditelja i publike koja traži putovanja. Očekuje se da će turizam u Hrvatskoj, nakon lanjske rekordne sezone, i ove godine ostvariti dobar rezultat s obzirom na dobre najave sa svih tržišta, istaknula je Brzica.

Peti po redu međunarodni sajam turizma Place2go otvoren je u petak u Boćarskom domu Zrinjevac, a okupio je do sada rekordnih 160 izlagača iz 19 zemalja, koji će do nedjelje, 20. ožujka predstaviti svoju ponudu hrvatskim odnosno zagrebačkim ljubiteljima putovanja.

"Sretni smo što smo unatoč raznim preprekama uspjeli 'dogurati' ovaj projekt do petog izdanja na kojem se prvi put hrvatskoj publici predstavljaju Maroko, Izrael i Japan sa svojom turističkom ponudom, a tu su i drugi brojni, već 'stari' izlagači iz Indonezije, Indije, Tajlanda, Belgije, Turske, Mađarske, Njemačke, Austrije, Slovenije, Srbije te Bosne i Hercegovine, kao i izlagači iz Hrvatske", kazala je na otvorenju začetnica i direktorica sajma Damjana Domanovac.

Pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica smatra da je dobro što postoji ovakav sajam za susret ponuditelja i publike koja traži putovanja. Očekuje se da će turizam u Hrvatskoj, nakon lanjske rekordne sezone, i ove godine ostvariti dobar rezultat s obzirom na dobre najave sa svih tržišta, istaknula je Brzica.

„Turizam je jedan od najpropulzivnijih gospodarskih sektora u kojem je konkurencija zaista velika. Hrvatska bilježi odlične rezulate, a najave za ovu godinu su još bolje nego li za prošlu koja je bila rekordna. No unatoč tome, kako bi ostali ispred konkurencije potrebno je konstantno se razvijati i unapređivati  te stvarati ponude i  raditi na jačanju prepoznatljivosti na razini destinacija. Upravo zato je ovakav sajam prilika da se upoznamo s novim trendovima u svijetu turizma, ali i prilika da se našim domaćim turistima predstavi sva raznolikost i bogatstvo hrvatske turističke ponude“, rekla je pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica.

Novost je ove godine "posebno jak" prvi dan sajma, ili Place2go Bussiness Friday, na kojemu će se turističke agencije iz Bugarske, Grčke, Turske, Tajlanda, Indonezije, Srbije i Slovenije, kao i mnogobrojni drugi poslovni posjetitelji, moći izravno dogovarati suradnju, istaknula je Domanovac, naglašavajući kako će i ostala dva dan sajma publici pružiti pravu avanturu uz brojne atraktivne sadržaje.

"Dosta toga ne bi bilo moguće bez podrške naših brojnih partnera, poput Turkish Airlinesa koji nam je treću godinu generalni sponzor, kao i Grada Zagreba, njegove Turističke zajednice, Tržnica grada Zagreba i Hrvatskih željeznica i pokroviteljstva Ministarstva turizma", rekla je Domanovac.

Među izlagačima na sajmu su i brojne aviokompanije, od kojih će neke najaviti uspostavu novih direktnih linija koje će povezati Hrvatsku s Kanadom, Izraelom, Rusijom, Portugalom i Češkom, a tu su i brojne turističke zajednice (Osijeka, Bjelovarsko-bilogorske županije, Karlovca i Zagreba) kao i hrvatski nacionalni i parkovi prirode.

Prvi dan sajma do 16 sati otvoren je isključivo za poslovne posjetitelje kako bi im se omogućili sastanci s izlagačima i dogovori o budućoj suradnji, a predviđena su i predavanja turističkih profesionalaca o novim trendovima u turizmu.

Održat će se i panel s temom gastronomskog turizma u Hrvatskoj u sklopu predstavljanja festivala Taste the Mediterranean, a posjetitelji će moći doznati i koje su najbolje mogućnosti za primjerice zamjenu vikendica s nekim na drugom kraju svijeta, što je potrebno da bi radili ili studirali u Australiji ili kako odabrati najbolje odredište za vjenčanje u inozemstvu i slično.

Sajam ima i humanitarni karakter jer nastavlja suradnju s udrugom "Kolajna ljubavi", koja aktivno djeluje na područje Hrvatske te susjedne BiH, ali i u Africi, a organizatori očekuju više od tisuću posjetitelja. (Hina/Mint)
 



Pisane vijesti