Turistička zajednica Daruvar - Papuk predstavila novi vizualni identitet

Slika /arhiva/Daruvar-logo_1.jpg

Turistička zajednica Daruvar - Papuk predstavila je novi logotip i slogan za područje Daruvara, koje je za potrebe profesionalnog destinacijskog marketinga osmislila zagrebačka tvrtka Logic Marketing. Novi vizualni identitet izrađen je prema smjernicama za turističko pozicioniranje daruvarskog kraja, što su ih ranije odredili stručnjaci savjetodavnih tvrtki MarCon iz Splita i DDS iz Barcelone.

Osnovne značajke identiteta izvučene su iz lukova koji se nalaze na grbu Daruvara i na mnogim građevinama u središtu grada kao što su dvorac Janković i vila Arcadia. Konstruirana na osnovu spomenutih lukova, riječ DA je i danas prepoznatljivi komunikacijski simbol za grad Daruvar, koji istovremeno pruža asocijacije na optimizam, osjećaje za kojima su ljudi neprestano u potrazi, pogotovo na svojim putovanjima.

Novi vizualni identitet daruvarskog turizma raznolik je i živ poput samog Daruvara i njegovog okruženja, a svojim spektrom "živih boja" (zelena, plava, crvena, smeđa, ljubičasta i narančasta) koje su odabrane za svaku turistički proizvod komunicira snažne identitetske značajke Daruvara kao što su izvori termalne vode, multikulturalnost i eno-gastronomska raznolikost.

Sloganom «Voli život» Daruvar se promovira kao odredište koje voli život, jer se nalazi na izvoru zdravlja, a putem iscjeljenja i osvježenja u ljekovitoj termalnoj vodi, aktivnosti u očuvanom prirodnom okolišu, raznovrsnih događanja te užitaka u kvalitetnim vinima i zdravoj hrani, život u Daruvaru događa se i nastavlja.

Predstavljeni logotip i slogan daruvarskog turizma služe kao osnova za sve buduće marketinške aktivnosti koje će poduzimati Turistička zajednica Daruvar - Papuk, a među prioritetnima su izrada nove web stranice te opće turističke brošure daruvarskog kraja.



Pisane vijesti