- Objavljeno: 14.09.2016.
TUI pod svoj novi hotelski brend uvrštava i hotel iz Hrvatske
Jedna od najvećih turističkih kompanija u svijetu, njemački TUI Hotels&Resorts idućeg ljeta u svoj portfelj, pod novim brendom TUI Blue, uvrstit će i jedan hotel iz Hrvatske, iz Tučepa u sastavu grupacije Bluesun Hotels&Resort, izvijestili su u srijedu iz Guliver Travela, TUI-jeve partnerske kompanije u Hrvatskoj.
Otvaranjem prvog hotela u Hrvatskoj pod novim brendom TUI Blue, TUI Grupa, u sklopu koje je i TUI Hotels&Resorts, nastavlja stratešku transformaciju u grupaciju hotela i krstarenja.
"TUI Hotels&Resorts rastući su segment u TUI Grupi, koji stalno šire portfelj proizvoda ekskluzivnih za grupaciju, a specifičnost novog brenda TUI Blue hotela je mogućnost rezervacije i kupnje usluga ekskluzivno kroz TUI-jeve kanale prodaje", poručio je voditelj TUI Hotels&Resortsa Thomas Pietzka, naglašavajući da je hotelijerstvo ključni element razvojne strategije TUI-a.
"Otvaranjem novih hotela, pa i u Hrvatskoj u sklopu brenda TUI Blue, želimo pokazati dosljednost u provođenju naših ciljeva te da nastavljamo sa širenjem jedinstvene ponude za naše goste", kazao je Pietzka.
Prva dva hotela pod brendom TUI Blue otvorili su u svibnju ove godine u Turskoj, do kraja ove godine planiraju otvoriti po jedan na Tenerifima, u Austriji te Njemačkoj, dok se za iduću godinu na proljeće planira otvaranje jednog u Italiji, a potom na ljeto i jednog u Hrvatskoj.
Bit će to hotel iz sastava grupacije Bluesun Hotels&Resorts, čiji je vlasnik Jako Andabak, a riječ je o hotelu na Makarskoj rivijeri u mjestu Tučepi, koji do sada nije bio u funkciji i trenutno se kompletno obnavlja i prilagođava TUI Blue konceptu, a nosit će 'podoznaku' TUI Blue Jadran.
Hotel se nalazi neposredno uz plažu, imat će kategoriju četiri zvjezdice, ukupno 161 sobu i 11 ekskluzivnih apartmana s bazenom te barove i restorane. Kao i svi drugi TUI Blue hoteli i u Hrvatskoj će nuditi sveobuhvatan tzv. bluefit program s kombinacijom fitnesa, prehrane i wellnessa te će imati i ostale TUI Blue elemente poput moderne arhitekture, autentične domaće kuhinje za uravnoteženu prehranu te dizajn s inovativnom tehnologijom.
"Rezervacije za taj hotel kreću već od kraja rujna ove godine, a kako se Hrvatska razvija u sve popularnije trend odredište drago nam je da se i mi razvijamo ovdje s našim hotelskim brendom TUI Blue", kazao je direktor TUI Blue Artur Gerber.
Iz Guliver Travela ističu i da TUI Grupa novim hotelskim brandom TUI Blueu uz slogan ''Istraži više'' nastoji spojiti nabolje od prvoklasnih hotelskih paketa s iskustvom individualnog putovanja. Glavna obilježja svih hotela pod tim brendom su istaknuta lokalna arhitektura, vrhunska tehnologija i dizajn te inovativni bluefit koncept, a kvaliteti pridonosi i individualni lokalni modul i fokusiranje na autohtoni odmor. (Hina)