Sjednica Turističkog vijeća HTZ-a: Usvojeni prijedlozi oglašavanja te posebnih promotivnih i drugih strateških projekata za 2016. godinu

Slika /arhiva/260515_htz_1.jpg

Na danas održanoj 45. sjednici u Biogradu na Moru, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo je prijedloge oglašavanja te posebnih promotivnih i drugih strateških projekata za 2016. godinu. Planirana sredstva za modele oglašavanja u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2016. godini iznose 43 milijuna kuna, dok posebni promotivni i drugi strateški projekti u 2016. godini obuhvaćaju dva programa: autobusni program i zračni program. Glavni ured HTZ-a navedene programe provodi s ciljem produljenja sezone, a za provedbu autobusnog programa je predviđeno 8 milijuna kuna, odnosno 10 milijuna kuna za zračni program. Ministar turizma Darko Lorencin naglasio je kako se današnjim odlukama uvelike poboljšalo oglašavanje u promotivnim kampanjama s javnim i privatnim sektorom za sljedeću godinu. Kako je rekao, vrlo je važno što je već sada uspostavljen dogovor oko projekata koji su ključni i važni za sezonu 2016. „Usvojeni modeli za cilj imaju produljenje sezone što je strateški važan cilj za hrvatski turizam. Također, kako bismo podržali i razvoj proizvoda na kontinentu, donijeli smo odluku o financiranju projekata koji će se ove godine provoditi na turistički nerazvijenim područjima“, rekao je ministar Lorencin, dodavši kako će sve odluke doprinijeti povećanju ukupne konkurentnosti našeg turističkog gospodarstva. Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić poručio je kako su modeli posebnih promotivnih i drugih strateških projekata u 2016. godini po prvi puta usuglašeni na nacionalnoj razini s cjelokupnim turističkim sektorom. „U kreiranje modela za strateške projekte uloženo je jako puno truda i rada. Provedene su brojne analize i konzultacije s predstavnicima turističkog sektora. Rezultat svega su kvalitetni modeli koji zadovoljavaju potrebe naših destinacija, odnosno kreirani su modeli koji su dovoljno prilagodljivi razvojnim strategijama destinacija“, zaključio je direktor Ivičić, dodavši kako očekuje pozitivne efekte na razdoblja pred i posezone.

Na danas održanoj 45. sjednici u Biogradu na Moru, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo je prijedloge oglašavanja te posebnih promotivnih i drugih strateških projekata za 2016. godinu. Planirana sredstva za modele oglašavanja u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2016. godini iznose 43 milijuna kuna, dok posebni promotivni i drugi strateški projekti u 2016. godini obuhvaćaju dva programa: autobusni program i zračni program. Glavni ured HTZ-a navedene programe provodi s ciljem produljenja sezone, a za provedbu autobusnog programa je predviđeno 8 milijuna kuna, odnosno 10 milijuna kuna za zračni program.

Ministar turizma Darko Lorencin naglasio je kako se današnjim odlukama uvelike poboljšalo oglašavanje u promotivnim kampanjama s javnim i privatnim sektorom za sljedeću godinu. Kako je rekao, vrlo je važno što je već sada uspostavljen dogovor oko projekata koji su ključni i važni za sezonu 2016. „Usvojeni modeli za cilj imaju produljenje sezone što je strateški važan cilj za hrvatski turizam. Također, kako bismo podržali i razvoj proizvoda na kontinentu, donijeli smo odluku o financiranju projekata koji će se ove godine provoditi na turistički nerazvijenim područjima“, rekao je ministar Lorencin, dodavši kako će sve odluke doprinijeti povećanju ukupne konkurentnosti našeg turističkog gospodarstva.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić poručio je kako su modeli posebnih promotivnih i drugih strateških projekata u 2016. godini po prvi puta usuglašeni na nacionalnoj razini s cjelokupnim turističkim sektorom. „U kreiranje modela za strateške projekte uloženo je jako puno truda i rada. Provedene su brojne analize i konzultacije s predstavnicima turističkog sektora. Rezultat svega su kvalitetni modeli koji zadovoljavaju potrebe naših destinacija, odnosno kreirani su modeli koji su dovoljno prilagodljivi razvojnim strategijama destinacija“, zaključio je direktor Ivičić, dodavši kako očekuje pozitivne efekte na razdoblja pred i posezone.

Turističko vijeće usvojilo je i prijedloge Odluka o dodjeli potpora za projekte turističkih inicijativa i proizvoda te turističkih zajednica na turistički nerazvijenim područjima u 2015. godini. Tako će se putem navedenih programa dodijeliti 46 potpora projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u ukupnom iznosu od 4 milijuna i 80 tisuća kuna, odnosno 102 potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima u ukupnom iznosu od 3 milijuna i 515.600 kuna. Spomenimo i to kako je na ova dva programa prijavljeno više od 600 projekata.

Članovima Turističkog vijeća prezentirano je i Izvješće o tijeku promotivnih kampanja na emitivnim tržištima, Izvješće o kreativnim rješenjima koje se koriste u kampanjama te Izvješće o PR projektima koji su u tijeku. Sjednica Turističkog vijeća održana je na Event Shipu Nada koji je za vrijeme trajanja sjednice plovio prema NP Kornatima i kornatskom otočnom arhipelagu.



Pisane vijesti