Sajmom CMT u Stuttgartu počinje sezona intenzivne turističke promocije

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Na jednom od najvažnijih turističkih sajmova za široku publiku u Njemačkoj, CMT-u u Stuttgartu, među dvije tisuće izlagača iz oko sto zemalja svijeta od 11. do 19. siječnja predstavlja se i Hrvatska sa svojom turističkom ponudom, izvijestili su danas iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja je nositelj hrvatskog nastupa na tom sajmu.

Nastupom na sajmu u Stuttgartu kreće sezona intenzivne 'sajamske' promocije hrvatskog turizma u ovoj godini u kojoj će HTZ predstaviti hrvatsku turističku ponudu na ukupno 34 sajma, od čega samo u ovom siječnju na njih 11.

Za sajam CMT u Stuttgartu iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da je iznimno važan za hrvatski turizam, kao uostalom i cijelo njemačko tržište s kojeg je prošle godine zabilježen nastavak pozitivnih trendova.

Po prvim podacima HTZ-a iz te je zemlje u Hrvatsku prošle godine stiglo blizu 2 milijuna turista ili 4,2 posto više nego u 2012., a sličan porast od gotovo 4 posto zabilježen je i s gotovo 15,5 milijuna noćenja Nijemaca.

Time su turisti iz Njemačke ostvarili više od petine ukupnih dolazaka i noćenja u hrvatskom turizmu te iznova potvrdili svoju tradicionalno vodeću poziciju među stranim turistima.

Na štandu HTZ-a na sajmu CMT uz opću turističku ponudu predstavljaju se i ponude četiri hrvatske regije, Istre, Kvarnera, Dalmacije te zajednički Zagreb, Slavonija, središnja Hrvatska te Lika-Karlovac, kao i brojne turističke tvrtke. (Hina)



Pisane vijesti